Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از برگزاری انتخابات کمیسیون تشکیلات، هیئت عالی نظارت و هیئت رئیسه این اتحادیه دانشجویی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین کاظمی دبیر واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  از برگزاری انتخابات کمیسیون تشکیلات، هیئت عالی نظارت و هیئت رئیسه این اتحادیه دانشجویی خبر داد و گفت: این انتخابات همزمان با مجمع فروردین ماه و همایش اتحادیه با عنوان جوان پیشرو، در مسیر تمدن سازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر همین اساس برای کمیسیون تشکیلات، محمد ناصری از دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، مهرداد ابراهیمی از دفتر دانشگاه ارومیه و سید امین پور موسوی از دفتر دانشگاه ایلام انتخاب شدند.

کاظمی تاکید کرد: حجت محمدی از دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز، رضا فرهمند از دفتر دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم به عنوان اعضای هیئت عالی نظارت انتخاب شدند.

وی افزود: برای هیئت رئیسه هم مهدی بزم آرا از دفتر دانشگاه فردوسی مشهد و. مجید شهماروند از دفتر جاد دانشگاه قم انتخاب شدند.

کاظمی تصریح کرد: همچنین در این انتخابات دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یزد و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به عنوان دفاتر فعال اتحادیه انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 

 به گزارش قدس خراسان، ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با خیزش جهانی جامعه دانشگاهیان علیه جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و پس از برخورد شنیع پلیس آمریکا با جامعه اساتید و دانشگاهیان حامی فلسطین در دانشگاه‌های این کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای محکومیت این اقدام دولت آمریکاف جلوی درب دانشگاه فردوسی مشهد تجمع ضداستکباری برگزار کردند. 

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از نوشتن نامه‌ای به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مشهد خطاب به رؤسای ۳۸ دانشگاه آمریکا، در حمایت از دانشجویانی که شجاعانه با وجود سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، خبر داد. 

در متن نامه مسعود میرزایی شهرابی آمده است « به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.» 

در خلال این مراسم که با رجزخوانی، شعرخوانی و شعارهای ضدصهیونیستی دانشجویان مشهدی ادامه پیدا کرد، بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی نیز قرائت شد و پس از آن، رسول نوروزی، رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن سخنرانی به نقش دانشگاه‌های حامی فلسطین در آینده آمریکا اشاره و تاکید کرد: این خیزش جامعه نخبگانی همه معادلات آینده جهانی را برهم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان تهران، مشهد و اهواز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاو اروپا
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی