Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@23:06:26 GMT

از کتاب ایده های نوین کارآفرینی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۰۹۳

از کتاب ایده های نوین کارآفرینی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، در مراسمی که به مناسبت هفته جوان با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد، احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، سیدمحمد رستگاری فرماندار شهرستان یزد، عباس حیدری مدیرکل حوزه استاندار، طلایی مقدم مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، مسعود شریعتی مدیرکل و احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و الهه جورابی و ونوس عامری اعضاء شورای اسلامی شهر یزد و جمعی دیگری از مسئولین استان و عموم مردم در سالن شهید صدوقی یزد برگزار شد، از کتاب ایده های نوین کارآفرینی با عنوان(رویای بزرگ) رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب توسط زهره چمنی و فاطمه جعفرزاده گردآوری و تالیف و با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چاپ و منتشر شده است.

زهره چمنی یکی از مولفین این کتاب با تقدیر از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: این کتاب می تواند مسیر نوینی در جهت کارآفرینی و ایجاد مشاغل های خانگی و استارتاپی باز کند و به جوانان و کسانی که به دنبال کارآفرینی هستند توصیه می کنم این کتاب را بخوانند و به آن عمل کنند.

وی افزود: قطعا با بهره گیری از نکات این کتاب می توان آرزوها، طرح و ایده های خود را عملیاتی کنید.

در ادامه استاندار یزد و مسئولین با دست نوشته های خود بر روی پوستر این کتاب با تمجید و آرزوی موفقیت برای جوانان ، چاپ این کتاب را مهم ارزیابی کردند. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل ورزش و جوانان زهره معاون سیاسی امنیتی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر

فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام رونمایی ازهشت کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی از یک سو و پژوهش و نوشتن از سوی دیگر، به آگاهی‌بخشی و توانمندسازی بیشتر نسل آینده که دانش‌آموزان امروز و آینده‌سازان کشور هستند، کمک بسیاری خواهد کرد؛ چراکه راه سازندگی، پیشرفت و بالندگی کشور در گروه دانش‌افزایی، اندیشه‌ورزی و نگه‌داشت آن است.

وی اضافه کرد: از دانش‌آموزان پژوهشگر پشتیبانی خواهیم کرد و در راستای چاپ و انتشار داستان‌های آنان با کمک معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی و والدین اقدامات لازم را انجام خواهد داد. 

به گزارش انا، در آیین گرامیداشت هفته معلم از کتاب‌های آرزوی نیلوفر، ماجراجویی در جنگل، پروانه کوچولوی تنها، دختر دریا، دریاچه نقره‌ای، سفر به فضا، در آرزوی دیدن دریا و کتاب در جستجوی مادر که توسط دانش‌آموزان پایه سوم تا ششم دبستان دخترانه و به کمک آموزگاران این آموزشگاه نوشته و طراحی شده بود رونمایی و از دانش‌آموزان این آموزشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد