Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:46:36 GMT

۲۵۰۰کانکس برای اسکان سیل زدگان در خوزستان نیاز است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۲۷۰

۲۵۰۰کانکس برای اسکان سیل زدگان در خوزستان نیاز است

مسئول فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت:در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ کانکس برای اسکان مردم سیل زده خوزستان نیاز است ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام والمسلمین سرخه ویس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به بازدید از عنافچه و شعیبیه شوشتر اظهار داشت:  میزان آبگرفتگی در گوریه تا اندازه ای فروکش کرده اما شرایط سیلاب در شعیبیه هنوز تردد را سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش و همت همه دستگاه های خدمات رسان افزود: اما هنوز ضعف هایی وجود دارد و مردم از آینده بیم دارند؛ اینکه بعد از سیلاب چه می شود و بلاتکلیف هستند جزو نگرانی آنهاست.

مسئول فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با اشاره به ایجاد انگیزه در مردم و تبلور سیلاب مهربانی آنها در کمگ به سیل زدگان تصریح کرد: باید امید به آینده را در مردم سیل زده تقویت کنیم.

حضور مرضیه هاشمی در اردوگاه‌های اسکان سیل‌زدگان و هم‌صحبتی با امدادگران + فیلمامدادرسانی و اسکان 27000 هزار نفر از مردم حمیدیه توسط هلال احمر کرمان300 خانوار سیل‌زده منطقه سیستان اسکان اضطراری یافتند/ شکافت جاده اصلی در صورت عدم‌امکان مهار آب

سرخه ویس انتقاد کرد: در برخی نقاط ضعف های موجود ناشی از شدت گستره سختی ها و سیلاب است ولی مردم و گروه های جهادی همه پای کار هستند و منازل خود را به اردوگاه تبدیل کرده اند.

وی عنوان کرد: در برخی از روستاها میزان خسارت های وارده زیاد است و بیش از 15 روز سیلاب در آنها جریان دارد.

مسئول فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از دو هزار و 500 کانکس برای اسکان مردم سیل زده خوزستان نیاز است، یادآور شد: بسیاری از روستاها زیرساخت‌های خود را از دست داده اند و بازسازی این منازل مدت زمان زیادی نیاز دارد، بنابراین باید برای اهالی این روستاها کانکس تهیه شود.

سرخه ویس در پایان با اشاره به زمان بر بودن تخلیه آب های وارد شده به مناطق عنوان کرد: یکی دیگر از نیازهای ضروری مردم منطقه شعیبیه علوفه دام است که به شدت آنها را تحت فشار قرار داده و باید فکری به حال دام های مردم کرد.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد

علیرضا زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص نحوه همکاری و کمک شهرداری به پلیس در اجرای طرح نور و این پرسش که آیا شهرداری ماموران خود را ضابط قضایی می‌داند، کفت اینکه پلیس چه خدمتی را می‌خواهد و نیاز دارد را آنها اعلام می‌کنند و ما هم طبق وظیفه خودمان به هر کسی که در شهر نیازمند همکاری و کمک باشد خدمات می‌دهیم.

شهردار تهران افزود: نظام ما یک نظام مشارکتی است و با مشارکت مردم و نهادها و دستگاه ها کارها پیش می‌رود و هر کسی نیاز داشته باشد  به ما می‌گوید و ما هم سرویس می‌دهیم.

زاکانی که در حاشیه جلسه هیئت وزیران با اصحاب رسانه گفتگو می‌کرد در پاسخ به سوالی دیگری درباره نقدها و مسائلی که حول موضوع قرارداد شهرداری تهران با یک یک شرکت چینی برای خرید مترو و اتوبوس و ... منعقد شده هم با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند تنها عده خاصی در کشور سود کرده و عموم مردم ضرر کنند، گفت: این اصلا خوب نیست و با انسانیت سازگاری ندارد.

 انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند