Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:02:19 GMT

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۴۰۱

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، دیروز، جمعه در حالی به پایان رسید که زور پیکان بر تراکتور چربید و تراکتوری­‌ها دومین شکست پیاپی خود را تجربه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، جمعه در حالی به پایان رسید که زور پیکان بر تراکتور چربید و تراکتوری­‌ها دومین شکست پیاپی خود را تجربه کردند تا از کورس قهرمانی جا بمانند، پرسپولیس در خانه ذوب آهن متوقف شد، استقلال از سد دیگر نماینده تبریز یعنی ماشین سازی گذشت و سپاهان نیز چشنواره گل به پا کرد و با ۵ گل، دسته گل زیبایی را تقدیم دایی و شاگردانش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا فاصله­ تیم اول و سایر مدعیان به عدد ۵ رسیده و همه منتظر لغزش پرسپولیس نشسته‌­اند.

در قعر جدول نیز فاصله­‌ها حفظ شد و سپیدرود با یک امتیاز کمتر نسبت به نفت مسجدسلیمان امید زیادی به بقا دارند. هفته بیست و ششم لیگ ایران را می­ توان، هفته تیم‌های میانه جدولی معرفی کرد. تیم منتخب هفته نیز بیشتر از میان تیم‌های میانه جدولی گلچین شده است.

دروازه‌بان؛

علیرضا بیرانوند، پرسپولیس

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس که به احتمال فراوان هفته‌­های آخر خود را در لیگ ایران سپری می‌­کند در بازی با ذوب آهن مرد اول ارتش سرخ بود. پرسپولیس در این بازی خصوصاً در نیمه اول به اندازه ­ای بد عمل کرد که برانکو آن را بدترین نیمه‌ فصل پرسپولیس بداند و اگر واکنش های بیرانوند نبود امکان شکست ارتش سرخ وجود داشت. بیرانوند دراین بازی ۴ مهار موفق داشت که تقریباً اکثرشان در موقعیت صددرصد بودند.

مدافعان؛

علی حمودی، پیکان

علی حمودی، مدافع راست کهنه کار و سابق استقلال و سپاهان در بازی با تراکتور دوباره متولد شده بود و یکی از ارکان پیروزی خودروسازان بود. حمودی رهبر خط دفاع پیکان در این دیدار بود و با کنش های به موقع خود بسیاری از موقعیت های تراکتوری­‌ها را دور کرد. حمودی در این دیدار ۶ تکل موفق، ۴ دفع توپ و ۳ نبرد هوایی موفق را به ثبت رساند تا کنشگر اصلی دفاع پیکان باشد. این آمار او در کنار ۲ سانتر موفق و ۷۰ درصد پاس سالم، حمودی را در تیم منتخب هفته قرار داده است.

مهران موسوی، پیکان

موسوی نیز همانند حمودی، مهره کلیدی پیکانی­‌ها در این پیروزی بود. موسوی با ثبت ۴ تکل موفق، ۷ دفع توپ، ۲ قطع توپ و ۲ نبرد هوایی موفق جلوی تمام تلاش های تراکتوری­ ها را گرفت. این بازیکن تنها یک خطا انجام داد که آمار فوق العاده ­ای برای یک دفاع میانی به حساب می‌­آید.

محمدرضا شیرازی، استقلال خوزستان

شاید اگر شش امتیاز ابتدای فصل از استقلالی‌­های دیار کارون کسر نمی­‌شد این تیم نیز امید زیادی به بقا داشت. بازی استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان یک بازی شش امتیازی برای نفتی‌­های میزبان بود و این تیم را سراپا حمله کرده بود. نتیجه بدون گل باعث شد تا مدافعان خوزستانی نقش اول بازی را ایفا کنند.

شیرازی جوان در این بازی ۲ تکل موفق، ۹دفع توپ، ۵ قطع توپ و ۶ نبرد هوایی موفق را از خود به یادگار گذاشت. این آمار آنجایی نمود پیدا می­‌کند که بدانیم نفتی‌­ها ۱۷ شوت به سمت دروازه استقلال زدند و به سد دفاعی شیرازی برخورد کردند.

مجتبی ممشلی

ممشلی مرد اول نساجی در این دیدار بود و با گل سه امتیازی خود شیرین ترین پیروزی را برای قرمزها به ارمغان آورد. در کنار گل سه امتیاز، این بازیکن مازندرانی ۱تکل موفق، ۲ دفع توپ، ۴ قطع توپ و ۴ نبرد هوایی موفق را به ثبت رساند تا دفاع چپ هفته باشد.

هافبک ها؛ مهرداد عبدی، نساجی

در روز حملات پر دامنه­ پدیده، وجود یک هافبک دفاعی مطمئن امتیاز اصلی نساجی محسوب می­‌شد. عبدی در این بازی چنان محکم کار کرد که پدیده شوت از راه دور را تنها تاکتیک خود برای رسیدن به دروازه نساجی بداند که دست آخر هم موفق نشدند. عبدی ۸بار توپ بازیکنان پدیده را قطع و ۲ تکل موفق داشت که آمار بسیار خوبی برای یک هافبک تدافعی به حساب می­‌آید. عبدی همچنین با ۴ نبرد هوایی موفق و گرفتن ۳ خطا در بالا نگه داشتن تیمش نقش مؤثری داشت.

محمد کریمی، سپاهان

پدیده این فصل لیگ برتر فوتبال در پیروزی پرگل یاران قلعه نویی نقش مهمی داشت و با ۲ پاس گل به طور مشترک آقای پاس گل این هفته لقب گرفت. این بازیکن جوان ۲ پاس کلیدی و ۱۰ سانتر دیگر را در این بازی به ثبت رساند تا استانداردهای یک هافبک بازیساز را به نمایش بگذارد.

طالب ریکانی، نفت آبادان

آبادانی­‌ها در اهواز فوتبال برزیلی را یاد قطبی دادند و در این میان ریکانی نقش مهمی در این فوتبال چشم نواز داشت. ریکانی در این بازی یک گل زد، ۲پاس گل داد و ۵ دریبل موفق داشت که آماری در حد مسی و نیمار به حساب می­‌آید. ریکانی در دفاع نیز موثر بود و با ۳ قطع توپ فوق العاده عملکرد.

سجاد شهباززاده، سپاهان

سجاد در این بازی به عنوان یک وینگر  فوق العاده­‌ای عملکر کرد و با یک گل و یک پاس گل آمار خوبی از خود به ثبت رساند. این بازیکن ۲ سانتر، ۱ پاس کلیدی و ۸۸درصد پاس سالم را از خود به نمایش گذاشت تا در تیم منتخب هفته جای داشته باشد.

مهاجمان؛

کیروش استنلی، سپاهان

پیروزی ۵گله سپاهان برابر سایپا، باعث شد تا آنها بیشترین نماینده را در فاز هجومی تیم منتخب داشته باشند و استنلی کیروش با دبلی که کرد نماینده بعدی زردهای زاینده رود است. این بازیکن در کنار ۲گل زده، ۱ پاس گل نیز داشت و با ۸ نبرد هوای موفق یکبار دیگر قدرت خود را به رخ کشید و رقبا را تهدید کرد. کیروش ۲ پاس کلیدی و ۷۶درصد پاس سالم داشت تا یک قاتل حرفه­‌ای لقب بگیرد.

جاناتان بالوتلی، صنعت نفت آبادان

بدون شک این مهاجم برزیلی، بهترین بازیکن هفته خواهد بود چرا که در کنار هتریک در بازی با فولاد با یک پاس گل بر روی هر چهار گل تیمش مؤثر بود و یک مهاجم در کلاس جهانی بود. جاناتان بالوتلی با ثبت این ۳ گل حالا جزو مهاجمان خارجی ترسناک لیگ برتر به حساب می‌آید اما برای آقای گلی خیلی دیر شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت خود را روی انجام بازی‌ها بیشتر از قبل کردند و قصد دارند با تصمیمات خود از تنش و جنجال جلوگیری کنند تا تیم‌ها با تمرکز روی مسائل فنی کارشان را پیش ببرند.

در همین راستا، امروز جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران برگزار شد و در یک تصمیم مهم، مدیران تاکید داشتند که دیگر هیچ مسابقه‌ای نباید رایگان شود.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند.

او همچنین تاکید کرد که همه باشگاه‌های میزبان باید بلیت فروشی را انجام بدهند و هیچ باشگاهی اجازه ندارد تا مسابقات خانگی خود را رایگان اعلام کند.

طی هفته‌های گذشته حداقل پنج باشگاه لیگ برتری بازی‌های خود را رایگان اعلام کرده بودند که این کار در بازی‌های باقی مانده ممنوع شده است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها