Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:49:08 GMT

تدوین و اجرای طرح جامع ساماندهی آبشار یاسوج

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۴۷۱

تدوین و اجرای طرح جامع ساماندهی آبشار یاسوج

به گزارش خبرنگار مهر، نستهن مقدم بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار از آبشار یاسوج، افزود: طرح جامع ساماندهی آبشار از ورودی تا انتهای آن با پوشش ایمن سازی کانال انتقال آب، مهار ریزش‌های بالادستی، تعیین حریم آبراه و پیاده رو و ساماندهی اجرایی می‌شود.

مقدم با بیان اینکه تعرض به مسیل ها و آبراه‌ها در مناطقی از آبشار توسط اشخاص حقیقی و حقوقی انجام گرفته است، ابراز داشت: سال‌های قبل نیز حتی در فصل تابستان سیلابی شدن مسیل ها را شاهد بودیم که رفع تعرض از مسیل ها و آبراه‌ها مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم با اشاره به ساماندهی کانال آب در کنار مجموعه اقامتی آموزش و پرورش در آبشار، عنوان داشت: بعد از اجرای طرح در این بخش که آموزش و پرورش به شکل داوطلبانه اقدام کرده است، حق آبراه و وضعیت کانال در بقیه مناطق نیز باید مشخص شده و اشخاص حقیقی و حقوقی نیز باید همکاری و تمکین لازم را داشته باشند.

کد خبر 4597418

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری یاسوج کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری پزشکان و بیتوته بودن آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت، وجود محل زیست مناسب پزشکان است و با احداث مکان‌های مناسب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه ارائه خدمات سلامت باکیفیت بالاتر به مردم با حضور همیشگی پزشکان هموار شود.

وی تصریح کرد: پانسیون پزشکان دالکی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت دالکی احداث خواهد شد.

فرهادی گفت: شهر دالکی با جمعیتی در حدود ۹ هزار نفر، به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان بوشهر به استان فارس، بار مراجعات به بخش درمانی مرکز خدمات جامع سلامت دالکی بالا است و باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های درمانی در این شهر شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص پیگیری و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که قدم‌هایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم برداریم و با تکمیل زیرساخت‌ها، سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی درمانی مردم بیش‌ازپیش ارتقا می‌یابد.

کد خبر 6088250

دیگر خبرها

  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود