Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@03:22:49 GMT

فعالیت های ورزش همگانی شهرری در سال ۹۸ کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۴۷۶

فعالیت های ورزش همگانی شهرری در سال ۹۸ کلید خورد

شهردار منطقه ۲۰ با حضور در برنامه زنگ تحرک ایستگاه های تندرستی که در قالب پویش دوشنبه های ورزشی برگزار شد، ترویج فرهنگ ورزش همگانی را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، فرهاد افشار ظهر امروز درجمع شهروندان ورزش دوست شهرری در فرهنگسرای ولاء،گفت: ترغیب شهروندان به فعالیت های ورزش همگانی از اولویت‌های مدیریت شهری منطقه ۲۰ است تا با ترویج فرهنگ ورزش همگانی، مشکلات ناشی از کم تحرکی را در جامعه به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشارفعالیت ایستگاه های تندرستی، پویش دوشنبه های ورزشی و خیابان ورزش را از جمله طرح های تفریحی- ورزشی مدیریت شهری برشمرد و افزود: تغییرسبک زندگی و کم تحرکی، سلامت جامعه شهری را به خطر انداخته و باعث بروز آسیب های جسمی در افراد شده است که ترویج ورزش همگانی مهمترین راهکار برای رفع این دغدغه به شمار می رود.

وی به ظرفیت چهره های ورزشی شهرری اشاره کرد و گفت: ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی شهرری دارای وجهه مردمی هستند که استفاده از این پتانسیل، در جلب مشارکت شهروندان و حضور بیشتر آنها در فعالیت های ورزشی اثرگذاراست.

شهردار منطقه ۲۰ در پایان یادآور شد: ارتقاء سلامت جسمی و ترویج نشاط و پویایی بیش از پیش در جامعه شهری از مهمترین اهداف برنامه های ورزشی مدیریت شهری است که امیدواریم شهروندان با مشارکت و حضور بیشتر، مدیریت شهری منطقه ۲۰ را یاری کنند.

بر اساس این گزارش فعالیت های تفریحی- ورزشی منطقه ۲۰ همزمان با دیگر مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با حضور شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰، پیشکسوتان ورزشی شهرری، چهره های ورزشی شهرری، دبیر هیئت کانون پیشکسوتان، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرری و مربیان ورزشی در فرهنگسرای ولاء و نواخته شدن زنگ تحرک ایستگاه های تندرستی آغاز شد.

این برنامه با تقدیر از مربیان ایستگاه های تندرستی، نجف علی کوهی جانباز ۷۰ درصد و قهرمان ملی ویلچررانی به پایان رسید.

گفتنی است پویش دوشنبه های ورزشی هر هفته از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ در فرهنگسرای ولاء دایر است و شهروندان ورزش دوست می توانند از این فعالیت ورزشی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در آتش‌سوزی انبارها منطقه شهرری مستقراند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد مصدومان حادثه انبارهای منطقه شهرری اظهار کرد: عملیات آتش‌نشانی انجام شده، تاکنون مصدوم نداشته و عملیات آتش‌نشانان در مراحل پایانی است.

وی افزود: بیمارستان ضیاییان و شهدای یافت آباد برای پذیرش و بیمارستان هفت تیر برای تخلیه بیمارستان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند

کد خبر 747989

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز