Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:50:23 GMT

جوی نسبتا پایدار تا پایان هفته بر خوزستان حاکم است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۴۹۶

جوی نسبتا پایدار تا پایان هفته بر خوزستان حاکم است

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: از فردا تا اواخر هفته جاری جوی نسبتا پایدار بر روی استان حاکم خواهد بود و انتظار بارش موثری را نخواهیم داشت. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز در تشریح آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: با استمرار فعالیت سامانه بارشی طی امروز شاهد رگبار و رعد و برق در مناطق شمال و شمال شرق و ارتفاعات و در بقیه مناطق استان بصورت پراکنده خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از فردا تا اواخر هفته جاری جوی نسبتا پایدار بر روی استان حاکم خواهد بود و انتظار بارش موثری را نخواهیم داشت و از امروز تا پنجشنبه در بعضی ساعات وزش بادها قابل ملاحظه تا شدید بعضا همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

کاهش 16درجه‌ای دمای هوای در گلستان/ بارندگی از دوشنبه شدت می‌گیردخوزستان|بارندگی و سیلاب اخیر ایران در 1000 سال گذشته بی‌سابقه بوده استسیل و بارندگی ‌890 میلیارد ریال به بخش کشاورزی کردستان خسارت زد

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خاطرنشان کرد: میزان بارندگی طی شبانه‌روز گذشته در شهرستان‌های لالی 1 میلی‌متر، مسجد سلیمان 0.8 میلی‌متر، شوشتر 0.7 میلی‌متر، دهدز 0.5 میلی‌متر، ایذه 0.2 و شهرستان‌های گتوند، دزفول، شوش و اهواز هرکدام 0.01 میلی‌متر است.

وی با اشاره به این‌که در شبانه‌روز گذشته آغاجاری و ایذه هرکدام به ترتیب با 33 و 10 درجه سانتی‌گراد گرمترین و خنک‌ترین شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: تغییرات دمایی اهواز نیز بین 18 تا 30 درجه سانتی‌گراد است.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ در زمان حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: از امروز وضعیت پایدار جوی در استان حاکم خواهد شد و سامانه بارشی فعالی نیز پیش بینی نمی شود.

سلطانی اظهار داشت:دمای استان از صبح امروز در برخی مناطق به طور نسبی کاهش یافت اما طی روزهای آینده به تدریج افزایش می یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان پنج و ۱۵ درجه، ابهر هشت و ۱۳، خرمدره هفت و ۱۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار سه و ۱۱ درجه، سلطانیه سه و ۱۲ درجه و ماهنشان هشت و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت