Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه دانه پور، فرماندار شوشتر در خصوص وضعیت روستا‌های بخش شعیبیه شوشتر با بیان اینکه حدود ۴۰ روستای بخش شعیبیه شوشتر در معرض سیلاب بودند و آب وارد ۲۴ روستا شد، گفت: به همین منظور ۳ کمپ برای اسکان سیل‌زدگان برپا و اهالی این روستا‌ها در این کمپ‌ها مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با فروکش کردن آب در اکثر روستا‌ها سیل‌زدگان روستا‌های شعیبیه به منازل خود برگشته‌اند، بیان کرد:، اما هنوز وضعیت عادی اعلام نشده است و هنوز یکی دو روستای بخش شعیبیه شوشتر دچار آبگرفتگی هستند، اما آب در منازل وجود ندارد.

پنبه دانه پور اذعان داشت: همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس که معین شهرستان شوشتر انتخاب شده با تعدادی ماشین آلات راهسازی و کامیون در بخش شعیبیه مستقر شده تا بهسازی و ترمیم معابر در روستا‌ها را انجام دهند.

فرماندار شوشتر افزود: کار پاکسازی واحد‌های مسکونی و ضدعفونی کردن آن‌ها نیز با همکاری سپاه پاسداران استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

بازگشت روستاییان سیل زده به محل سکونت خود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت

هادی زند روز چهارشنبه ضمن عذرخواهی و قدردانی از سعه صدر مسافران به علت حذف قطارهای تندرو خط پنج در روزهای اخیر به علت مشکل فنی گفت: از صبح امروز با پایان عملیات رفع اختلال سیستم علائم خط پنج، اعزام قطارهای تندرو نیز طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است.

اعزام قطارهای تندرو در خط پنج مترو تهران و حومه از صبح دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به علت اختلال در سیستم علائم تا امروز متوقف شده بود که با رفع این اختلال، اعزام قطارهای تندرو طبق برنامه زمان‌بندی از صبح امروز انجام می‌شود.

خط پنج مترو تهران و حومه از ایستگاه صادقیه تهران آغاز و تا گلشهر کرج امتداد دارد.

این خط در سال ۱۳۷۷ مورد بهره برداری قرار گرفت و اولین خط قابل افتتاح در ناوگان مترو تهران و حومه محسوب می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است