Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:08:48 GMT

مسافران از تردد در محورهای کوهستانی بپرهیزند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۶۹۴

مسافران از تردد در محورهای کوهستانی بپرهیزند

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط جوی حاکم در محورهای هراز و فیروزکوه اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش باران در اکثر محورها و برف در ارتفاعات و محورهای هراز و فیروزکوه و لغزندگی معابر هستیم.

محبی در ادامه با اشاره به اینکه احتمال طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر و خطر ریزش کوه در محورهای هراز فیروزکوه و چالوس وجود دارد گفت: به همه رانندگان و مسافران عزیز توصیه می‌شود از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لازم است که رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند نیز افزود: از همه رانندگان می‌خواهیم که از توقف در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کار خود داشته باشند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شرایط جوی شرایط زمستانه در اکثر محورها به خصوص محورهای کوهستانی حاکم است پس ضرورت دارد که رانندگان زنجیر چرخ، پوشاک گرم و مواد غذایی با خود به همراه داشته باشند.

کد خبر 4597454

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه شرق استان تهران محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شکیبا محبی تبار رئیس دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: این دبیرخانه، به منظور ارتباط مستمر با فعالان جمعیتی، دبیرخانه در طول سال هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

محبی تبار افزود: این دبیرخانه از آبان ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد و دستورالعمل‌های لازم شاخص‌های ارزیابی با حضور استادان دانشگاه و اعضای هیئت علمی به صورت دقیق تدوین و به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شد.

محبی تبار افزود: به لحاظ اینکه وجود این جایزه و نقش آن در ایجاد فضای پر نشاط برای یک رقابت مثبت در عرصه فرهنگ سازی و جوانی جمعیت خیلی مهم است، تصمیم اعضا دبیرخانه بر این شد که این دبیرخانه به صورت دائمی تعریف بشود و به فعالیت خودش در طول سال به صورت دائم ادامه بدهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

گفتنی است دومین جایزه ملی جمعیت پایان اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب در مازندران
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی