Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:52:22 GMT

استاندار تهران: مصرف کنندگان باید مالیات بیشتری بدهند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۹۶۱

استاندار تهران: مصرف کنندگان باید مالیات بیشتری بدهند

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یادآور شد: شعار امسال رونق تولید، نامگذاری حساسی است و اگر ما به فکر اشتغال، رفاه و رفع موانع پیش روی شکوفا شدن اقتصاد هستیم باید مشکلات بخش تولید را برطرف کنیم.
محسنی بندپی اظهار داشت: یکی از این موانع تولید، مالیات بر ارزش افزوده است که در جلسه با وزیر اقتصاد و دارایی و مسئولان مربوطه لزوم اصلاح آن مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار تهران گفت: اصل این است که هرچه بر مصرف مالیات ببندیم کسی که کمتر مصرف می کند، مالیات کمتری پرداخت می کند و به عکس و این موضوع موجب می شود تا عرصه تولید، ساز و کار خود را در جهت افزایش تولید تغییر دهد.
وی خاطرنشان کرد: امسال سال آخر، فعالیت مجلس دهم است و از همین رو هم فرصت کمتری برای پیگیری مشکلات وجود دارد با این حال اطلاع رسانی خوبی در زمینه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده به نمایندگان استان تهران انجام شده تا در این زمینه به شکل تخصصی وارد عمل شوند.
محسنی بندپی ادامه داد: برای آنکه به شکل واقعی به رونق تولید دست یابیم، با اتاق بازرگانی نیز مذاکره شده است تا مشکلات پیش روی صنایعی که با ظرفیت پایین در حال فعالیت هستند، شناسایی و راهکار مناسب برای رفع آن ارائه شود.
استاندار تهران یکی دیگر از مشکلات پیش پای صنایع و واحدهای تولید این استان را محدودیت های محیط زیستی مطرح شده در قانون برشمرد و گفت: اکنون علم برای هر مشکلی راهکار مناسبی ارائه می کند که حتما در زمینه آلاینده ها نیز پاسخ های قابل قبولی دارد.
وی بر لزوم اصلاح و رفع این دو مشکل پیش روی تولید تاکید و اضافه کرد: باید بر روی بهبود عملکرد صنایع به ویژه آن دسته از صنایعی که با ظرفیت پایین کار می کنند، کار کرد و حتی حمایت های لازم را از صنایعی که خط تولید آنها نیاز به تغییر ماهیت دارند، داشت.
در این جلسه مشکلات شرکت سایپا پرس با امور مالیاتی و تامین اجتماعی، آجر ممتاز با شرکت گاز، جهان کریستال با تامین اجتماعی و گلخانه فلفل رنگی با بانک کشاورزی طرح و بررسی شد.
تهرام/3001//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان تهران فلفل کشاورزی مالیات مالیات بر ارزش افزوده 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D

 

به گزارش تابناک، برای رشد و تکامل عضلات وجود سطح کافی از ویتامین D اهمیت دارد. نبود مقادیر لازم از ویتامین D در بدن می تواند منجر به ضعیفی شود که فرد را مستعد ابتلا به بیماری، شکنندگی استخوان ها و سایر مشکلات جسمی دیگر می‌کند.

به گزارش روزنامه تایمزآو ایندیا، اما این پرسش مطرح است که وقتی سطح ویتامین D در بدن از میزان طبیعی خود فراتر رود چه اتفاقی می‌افتد؟

افزایش سطح کلسیم خون: از آنجایی‌که ویتامین D نقش کلیدی در جذب کلسیم دارد، سطح بالای این ویتامین به طور خودکار منجر به افزایش سطح کلسیم در بدن می شود. سطح بالای کلسیم با علائمی مانند ناراحتی گوارشی مانند حالت تهوع، یبوست و درد معده نشان داده می شود. سرگیجه، توهم، بی اشتهایی، سنگ کلیه، فشار خون بالا، کم آبی بدن و ناهنجاری های قلبی از دیگر علائم بالا بودن سطح کلسیم به حساب می آیند.

تغییر وضعیت روانی: از آنجایی‌که بالا بودن سطح کلسیم پیامد مستقیم وجود سطح بالایی از ویتامین D است، می تواند به تغییر وضعیت ذهنی و روانی منجر شود که با حالت گیجی، روان پریشی و افسردگی خود را نشان می‌دهد.

مشکلات کلیوی: مسمومیت با ویتامین D می تواند منجر به آسیب کلیه یا گاهی اوقات نارسایی آن شود. بالا رفتن سطح کلسیم ناشی از افزایش سطح ویتامین D منجر به از دست دادن آب بدن از طریق تکرر ادرار و انباشت کلسیم در کلیه ها می شود.

مشکلات گوارشی: علائمی مانند تهوع، استفراغ، یبوست، اسهال و کم اشتهایی همگی از پیامدهای افزایش سطح کلسیم خون هستند و این علائم ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. داشتن علائم گوارشی نشانه مسمومیت احتمالی ویتامین D است.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D
  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است
  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس