Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، از عدم پاسخگویی سهمیه اشتغال ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی به تناسب جمعیت در ایلام خبرداد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سلمان رستمیان، عصر امروز در نشست اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام اظهار داشت: سهمیه اشتغال ایثارگران در دستگاه های اجرایی را به تناسب جمعیت استان اختصاص می‌دهند که با توجه به آمار بالای ایثارگران استان ایلام این میزان جوابگوی ایجاد اشتغال شمار کمی از این افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2500 میلیارد ریال اعتبار اشتغال‌زایی در استان بوشهر پرداخت شداشتغال مجدد 18 هزار نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری در سال 97تحقق ایجاد اشتغال واقعی در بین دستگاه‌های اجرایی اردبیل با جدیت دنبال می‌شود

وی ادامه داد: اکنون پنج هزار و 932 نفر در سامانه بیکاران این بنیاد ثبت نام کرده اند که سه هزار و 920 نفر از آنان دانش آموختگان دانشگاهی هستند و با توجه به افراد فارغ التحصیل جدید فرزندان ایثارگر این آمار در حال افزایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در خصوص وضعیت پرداخت تسهیلات سامانه کارا سهمیه نهادهای حمایتی استان گفت: تاکنون یک هزار و 72 نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند که 161 نفر تسهیلات دریافت کرده و پرونده 601 نفر در دست بررسی است.

وی اظهار داشت: تاکنون 71 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است که امیدواریم با همراهی بانک ها تسهیلات مصوب شده برای این دستگاه هرچه سریع تر به افراد واجد شرایط پرداخت شود.رستمیان گفت: خانواده بزرگ ایثارگران و شهدا به گردن همه ما حق دارند و وظیفه داریم به نحو شایسته در راستای رفع مشکلات آنان به ویژه مشکل اشتغال آنها تلاش کنیم.
وی اظهار داشت: این دستگاه از محل منابع اختصاص یافته سهمیه خود 447 مورد تسهیلات به میزان 93 میلیارد ریال به افراد واجد شرایط پرداخت کرده است.

وی همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که در طرح کارورزی سهمیه خود از فرزندان ایثارگران استفاده کنند چراکه پرداخت حقوق و بیمه این افراد کارورز توسط خود بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ ت

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی