Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:20:19 GMT

اردبیل| دشمن به دنبال تاخیر در شکل‌گیری تمدن اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۳۶۹

اردبیل| دشمن به دنبال تاخیر در شکل‌گیری تمدن اسلامی است

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی شکل‌دهی تمدنی اسلامی را دنبال می‌کند و دشمن مستکبر به دنبال ایجاد تاخیر در روند شکل‌گیری آن است. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار ایمانعلی لطفی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف و مسئولیت اصلی خود را دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌داند و این مفهوم عام بوده و و صرفا محدود به مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه سازمانی نظامی و در خدمت و سربازی اسلام است، افزود: در واقع انقلاب اسلامی به دنبال شکل‌گیری تمدنی اسلامی است و با توجه به روایات محل شکل‌گیری و آغاز عدل امام زمان (عج) از شهر مکه عنوان شده و عمده تمرکز دشمن ضربه به کشورهای مسلمان به ویژه از منطقه خاورمیانه است تا شکل‌گیری تمدن اسلامی به تاخیر افتد.

سپاه پاسداران؛ نهادی همزاد انقلاب اسلامیسپاه توانسته در مقابل ترفندهای بی‌پایان استکبار جهانی ایستادگی کند‌آمریکای متجاوز تاب تحمل قدرت و توان سپاه را ندارد

مسئول بسیج رسانه استان با تاکید به اینکه تروریستی نامیدن سپاه پاسداران در واقع با هدف ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، گفت: در کمال تاسف شاهد اقدامات تروریستی استکبار جهانی در گوشه گوشه جهان هستیم و خود ترامپ اقدامات تروریستی متعددی داشته و دشمن به دنبال این است که خیانت‌های خود را به نام سایر نهادها بنویسد.

لطفی با اشاره به ایستادگی و استقامت سپاه پاسداران در مقابل ترفندهای متعدد دشمن اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران صرفا در حوزه نظامی فعالیت ندارد و خدمات مردمی سپاه در بلایای طبیعی و حضور به موقع و مدیریت مناطق سیل زده گوشه‌ای از این اقدامات است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران توانسته هر رویدادی در کشور را مدیریت کند و دور از انتظار نیست که موجب خشم و ناراحتی دشمن شده و نهادی تروریست معرفی شود؛ در وضعیت فعلی دروغ سازی و فریب مردمان تمامی ممالک از اقدامات استکبار جهانی است.

مسئول بسیج رسانه استان اظهار کرد: هیچ یک از این اتفاقات نمی‌تواند تاثیری در اقدامات سپاه به دنبال داشته باشد و از سطح و عمق آن بکاهد؛ در مقابل در صورت تداوم توطئه‌ها، سپاه می‌تواند عرصه را تنگ کرده و حتی تروریسم جهانی را نابود کند و در ادامه قادر به پیاده‌سازی عدل اسلامی در جهان است.

معنویت‌افزایی از اهداف سال جاری سپاه

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در خصوص خدمات سپاه پاسداران گفت: امروز شاهد کج‌فهمی برخی معاندان هستیم و همین کج فهمی‌ها موجب شده تا سپاه در سطح جهانی تروریست نامیده شود که رسانه‌ها با روشنگری در مقابل این اقدام ایستاده‌اند.

داوود نقی پور افزود: امروز انتخاب سردار سلامی به فرماندهی سپاه نیز می‌تواند در گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای سپاه پاسداران موثر باشد و از جمله اهداف کلان سپاه تعمق بخشیدن به معنویت در سطح این مجموعه و در سطح جامعه است.

وی با اذعان به فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در عین حال فعالیت‌های فرهنگی سپاه می‌تواند منجر به بهبود و قدرتبخشی به اقدامات این مجموعه باشد و در سال جاری معنویت‌افزایی را در فعالیت‌های سپاه شاهد خواهیم بود که این مهم با حفظ و توسعه امنیت در سطح کشور همراه می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه دشمنانی مثل ترامپ نتوانسته اقدامات فرهنگی و بصیرت افزایی سپاه را تحمل کند، تصریح کرد: در رویدادهای مختلف ما شاهد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از سوی سپاه هستیم.

وی همچنین در خصوص عملکرد رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری تسنیم در انعکاس نقش و عملکرد سپاه پاسداران افزود: عملکرد خبرگزاری تسنیم در روشنگری و انعکاس اقدامات سپاه با صداقت در طرح بیان مطالب قابل توجه و تقدیر است.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام امیر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه این نهاد عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد که در همین جهت شاهد حضور و فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر جا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حرکتی جدید و اقدامی گسترده و اثرگذار بوده که سپاه توانایی انجام آن را داشته، ورود کرده و مؤثر واقع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه این نهاد مقدس از پنج نیروی مستقل و تخصصی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت سپاه و نیروهای نظامی کشور این محسوب می‌شود که مشمول لطف الهی هستند و بی تردید سپاه در هر عرصه ای که بنا به نیاز ورود داشته، خداوند را در کنار خود دیده و مشمول لطف خداوند شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899422

دیگر خبرها

  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم