Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:14:59 GMT

قاتل شیشه ای به دام پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۶۸۶

قاتل شیشه ای به دام پلیس افتاد

سرهنگ آمویی، از دستگیری پسر ۳۹ ساله معتاد به شیشه در کرمانشاه خبر داد که چندی پیش مادر خود را به قتل رسانده بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «سرهنگ محمدرضا آمویی» در خصوص دستگیری قاتل شیشه ای به خبرنگاران گفت: چند ماه پیش به دنبال گزارش وقوع یک فقره قتل به پلیس آگاهی استان مبنی بر به قتل رسیدن خانمی ۵۴ ساله در منزلش، رسیدگی پرونده در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، افزود: در تحقیقات گسترده کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان مشخص شد قاتل این خانم، پسر 39 ساله اش بوده که به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد.


وی اظهار کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند محل اختفای فرد قاتل را در یکی از مناطق شمالی شهر تهران کشف و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری متهم اقدام کنند.


معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه، با اشاره به انتقال قاتل به پلیس آگاهی استان، بیان کرد: متهم در بازجویی ها انجام گرفته صراحتا به قتل مادر خود اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات شخصی در پی اعتیادش به شیشه عنوان کرد.


وی با بیان اینکه فرد در بسیاری از جرائم رد پای اعتیاد پیداست، ابراز کرد: قاتل، مادرش را پس از درگیری لفظی و با پیچاندن روسری به دور گردنش خفه کرده و به قتل رسانده است.


سرهنگ آمویی در پایان از معرفی قاتل شیشه ای به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان امام زمان عج مسجد مقدس جمکران ارتش روز ارتش اردبیل کانون مساجد معتاد شیشه ای قتل مادر پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزاری خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رستمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

رستمی با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 747962

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش