Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:11:50 GMT

یوونتوس؛ چشم انتظار کمک رونالدو برای خرید بازیکن

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۸۷۸

یوونتوس؛ چشم انتظار کمک رونالدو برای خرید بازیکن

یوونتوس برای جذب ژائو فلیکس، ستاره جوان پرتغالی، در انتظار نقش آفرینی کریستیانو رونالدو است.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان رضایت بخش یوونتوس در لیگ قهرمانان و ناکامی در رسیدن به نیمه نهایی باعث شده این تیم به دنبال تقویت قوای هجومی خود برای فصل بعد باشد و ژائو فلیکس، ستاره جوان بنفیکا مدنظر این تیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق ادعای نشریه پرتغالی ابولا، بسیاری ژائو فلیکس را جانشین رونالدو می دانند و ستاره 34 ساله یوونتوس نیز علاقمند به انتقال هموطن خود به یوونتوس بوده و قصد دارد وی را راضی کند تا به پیشنهاد بیانکونری پاسخ مثبت دهد.

 

 

مدیر برنامه ژائو فلیکس نیز مانند رونالدو بوده و ژرژ مندس می تواند نقش مهمی در این انتقال ایفا کند. بنفیکا خواهان پرداخت 120 میلیون یورو برای فروش این بازیکن است و خود ژائو فلیکس نیز مدتی قبل ابراز علاقه کرد روزی در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند و این اتفاق ممکن است فصل بعد و در تورین رخ بدهد.

 

ژائو فلیکس در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته و بسیاری از تیم های متمول اروپایی به دنبال جذب او هستند اما با توجه به حضو کریستیانو رونالدو در یوونتوس و دشواری جذب ستاره هایی چون محمد صلاح و کیلیان امباپه، ممکن است او مهم ترین خرید بانوی پیر در تابستان امسال لقب گیرد.

یوونتوس کریستیانو رونالدو بنفیکا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو بنفیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم