Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:07:52 GMT

برنامه مرحله حذفی جام باشگاه های آسیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۹۶۹

برنامه مرحله حذفی جام باشگاه های آسیا مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم والیبال شهرداری ورامین با پایان دیدارهای مرحله دوم گروهی حریفان خود در مرحله حذفی را شناخت.

به این ترتیب و بر اساس جدول مسابقات تیم شهرداری ورامین در مرحله اول به مصاف نماینده کشور چین تایپه خواهد رفت که این دیدار بعد از یک روز استراحت و در روز چهارشنبه از ساعت یازده به وقت محلی( 7:30 صبح به وقت تهران) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ایران در صورت کسب پیروزی در این مسابقه به مرحله نیمه نهایی خواهد رسید و روز پنجشنبه با برنده دیدار بین نمایندگان هندوستان و ویتنام دیدار می کند تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال مشخص شود.

در طرف دیگر جدول نیز یکی از نمایندگان کشورهای ژاپن، استرالیا، قطر و سریلانکا برای رسیدن به دیدار فینال شانس خواهد داشت.

دیدار فینال این رقابت ها روز جمعه و از ساعت 18:30 به وقت محلی(15 به وقت تهران) برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام باشگاه های آسیا چین شهرداری قطر هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال