Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:48:33 GMT

2 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت در مشهد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۰۲۶

2 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت در مشهد افتتاح شد

مشهد- ایرنا- 2 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد روز دوشنبه در شهرک رسالت مشهد به بهره برداری رسید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این مراسم گفت: این ستاد بیش از 45 هزار طرح در سراسر کشور با سرمایه گذاری 420 هزار میلیارد ریال و اشغالزایی چهار هزار نفر در دست اجرا دارد.
محمد مخبر افزود: این طرح ها با همکاری مردم اجرا شده که سبب اشتغال و توسعه به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: عمده اعتبارات این طرح ها توسط مردم و با خلاقیت و استعداد آنان شکل گرفته که سبب سرعت در اجرای آنها شده است.
وی با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای اشتغالزایی جوانان گفت: سال گذشته حدود 81 هزار شغل برای جویندگان کار توسط این ستاد ایجاد شد که حدود 40 هزار شغل به صورت مستقیم بوده است.
مخبر افزود: امسال برای جویندگان کار در کشور ایجاد 100 هزار شغل در نظر گرفته شده که حدود 50 هزار شغل به صورت مستقیم خواهد بود.
وی اظهار داشت: اولویت اجرای این طرح ها بیشتر در استانهای سیل زده خواهد بود.
وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جزو نخستین دستگاههایی بود که در مناطق سیل زده حضور پیدا کرد و مایحتاج اولیه مردم را فراهم و دراختیار آنان قرار داد.
مخبر افزود: همچنین تحویل 30 هزار بسته لوازم خانگی در استانهای درگیر سیل آغاز شده است.
وی اظهار داشت: این ستاد حدود هشت هزار میلیارد ریال برای مناطق درگیر سیل در کشور هزینه یا تعهد کرده که نزدیک 2 هزار و 500 میلیارد ریال آن کمک بلاعوض شامل لوازم خانگی بوده که توزیع شده است.
مدیر عامل بنیاد برکت نیز در این مراسم با اشاره به ساخت 2 هزار مسکن ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد در مشهد گفت: چهار هزار واحد ارزان قیمت برای اقشار کم در آمد در کشور در حال ساخت است.
سعید جعفری افزود: همزمان با افتتاح 2 هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در مشهد، 29 طرح دیگر نیز در حوزه های آموزشی، فرهنگی، آبرسانی و امدادی در شهرهای مشهد، خواف، کلات، داورزن، فریمان و بجستان با هزینه بیش از 227 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
2030 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مسكن ارزان قيمت اقشار كم درآمد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود

برند زیرمجموعه‌ ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ اولین گوشی خود با قیمت ارزان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برند زیرمجموعه ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه اولین گوشی خود با قیمت ارزان است، شماره‌مدلی که ادعا می‌شد به مدل پرچم‌دار گوشی ناتینگ در سال ۲۰۲۴، یعنی ناتینگ فون ۳، ارتباط دارد، ظاهراً به اولین گوشی برند CMF مربوط است.

موبایلی با شماره‌مدل A015 را Android Headlines کشف کرده و برند منتسب به این شماره‌مدل ناتینگ است. این امر به گمانه‌زنی‌هایی منجر شد که گوشی جدید می‌تواند ناتینگ فون ۳ باشد.

ناتینگ فون ۱ شماره‌مدل A063 و ناتینگ فون ۲ شماره‌مدل A065 داشت؛ به‌همین‌دلیل، شماره‌مدل A015 برای ناتینگ فون ۳ از همان ابتدا غیرمنطقی به‌نظر می‌رسید.

زمانی‌که شماره‌مدل A015 در وب‌سایت صدور گواهی BIS ظاهر شد، A015 را زیرِ نام تجاری Nothing CMF فهرست کرد.

CMF by Nothing تاکنون محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند هدفون و ساعت هوشمند عرضه کرده است و A015 اولین گوشی هوشمند این برند خواهد بود. احتمالاً قیمت گوشی جدید نیز مانند بقیه محصولات این زیربرند مقرون‌به‌صرفه باشد.

کد خبر 747420

دیگر خبرها

  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود