Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@02:24:04 GMT

مواضع تروریست‌ها در غرب حلب زیر آتش ارتش سوریه

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۰۳۹

مواضع تروریست‌ها در غرب حلب زیر آتش ارتش سوریه

خبرگزاری میزان- ارتش سوریه در واکنش به عملیات اخیر تروریست‌های هیئت تحریرالشام در استان حلب مواضع آنها را در غرب این استان زیر آتش قرار داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ نیروهای ارتش سوریه روز دوشنبه مواضع گروه تروریستی «هیئت تحریرالشام» را در غرب استان «حلب» هدف قرار دادند.
به گزارش المصدر، ارتش سوریه مواضع تروریست‌های تحریر الشام در غرب حلب را زیر آتش موشک زمین به زمین و نیز حملات توپخانه‌ای خود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حملات زمینی تروریست‌ها به ارتش سوریه ناکام مانده و تلفاتی در پی نداشت.
عملیات ارتش سوریه در واکنش به حملات این گروه تروریستی به شهر حلب انجام شد. در عملیات تروریست‌های تحریرالشام در حلب ۱۹ نظامی سوری و بیش از ۱۵ غیرنظامی جان باختند.   یک منبع نظامی در شهر حلب هم از همکاری نیروی هوایی روسیه با ارتش سوریه در بمباران مواضع تروریست‌های تحریرالشام در بخش غربی حلب خبر داد.   خبرنگار سانا نیز اعلام کرد ارتش سوریه مواضع تروریست های «جبهه النصره» در شهر «التمانیه» و نیز روستاهای «ترعی» و «ام جلال» در جنوب شرق استان ادلب را نیز هدف قرار داد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوریه ارتش سوریه گروه تروریستی تحریر الشام عملیات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 غروب امروز در عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. نخستین تصاویر محلی‌ها از این خودرو پس از هدف قرار گرفتن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان