Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@02:49:17 GMT

حذف ۸ بوکسور ایران از قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۱۳۷

حذف ۸ بوکسور ایران از قهرمانی آسیا

چهارمین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا از صبح امروز (دوشنبه) دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ به میزبانی شهر بانکوک در کشور تایلند پیگیری شد که دو نماینده دیگر بوکس ایران با شکست در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا تنها یک بوکسور از ۹ بوکسور ایران در این تورنمنت باقی بماند.

به این ترتیب در رقابت‌های وزن ۶۴ کیلوگرم، مسلم مقصودی که در دور نخست مسابقات از سد "پوناویلا ویدانالاچ" از سریلانکا گذشته بود، امروز در مرحله یک چهارم نهایی مقابل "تولتایف" از قزاقستان مغلوب شد تا از دور مسابقات کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حسین دانشور در وزن ۸۱ کیلوگرم و در مبارزه مرحله یک چهارم‌نهایی به مصاف "ماروین نوبل" از فیلیپین رفت و با شکست مقابل این بوکسور، هشتمین حذف شده تیم ۹ نفره ایران لقب گرفت. دانشور در این مسابقات و در مرحله نخست مقابل "نگوین مانه" چونگ از ویتنام پیروز شد.

در ادامه این رقابت‌ها، فردا (سه‌شنبه) شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم به عنوان آخرین نماینده بوکس ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بوکسوری از مغولستان خواهد رفت.

پیش از این اشکان رضایی در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از استراحت، در گام نخست به مصاف "جانترونگ روجاکران" از تایلند رفت و با شکست مقابل بوکسور کشور میزبان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سجاد کاظم‌زاده تیز در وزن ۶۹ کیلوگرم با شکست مقابل نماینده ازبکستان در دور نخست، از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۵۶ کیلوگرم هم سجاد محمدپور با شکست مقابل "غیرت یارالیف" از قزاقستان از دور مسابقات کنار رفت.

در رقابت‌های وزن ۹۱+ کیلوگرم که با حضور ۱۱ بوکسور برگزار شد، ایمان رمضانپور نماینده ایران در گام نخست مقابل نماینده هندوستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

پوریا امیری وزن ۹۱ کیلوگرم با شکست مقابل حریف قزاق حذف شد.

امید احمدی‌صفا بوکسور وزن ۴۹ کیلوگرم ایران هم با شکست مقابل بوکسور فیلیپینی در دور نخست از دور رقابت‌ها کنار رفته بود.

به این ترتیب ۸ بوکسور از ۹ بوکسور حاضر تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شده‌اند و تنها شاهین موسوی باید فردا به روی رینگ برود. هدایت تیم ایران اکبر احدی به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا