Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله گری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکیپ های مسئول نشت یابی با استفاده از دستگاه های پیشرفته این میزان عملیات را در بخش های هوایی، درجه یک و ناایمن انجام دادند.
وی بیشترین متراژ نشت یابی شبکه گاز را در سال گذشته مربوط به سنندج با 2 هزار و 593 کیلومتر اعلام کرد و افزود: پایین ترین متراژ نیز با طول 640 کیلومتر مربوط به شهرستان سروآباد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فعله گری با اشاره به اینکه تعداد موارد ناایمن شناسایی شده 2 هزار و 483 مورد بود، یادآور شد: این موارد اغلب ناشی از حفاری های غیر مجاز، ساخت و ساز و توسعه بافت های شهری بدون اعلام و هماهنگی با شرکت گاز بود که یک هزار و 256 مورد آن رفع شد.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: در این مدت تعداد 794 مورد نشتی درجه یک نیز کشف شد که با اعلام فوری نسبت به رفع آنها اقدام شد.
فعله گری گفت: عملیات نشت یابی خطوط لوله و شبکه تغذیه و توزیع گاز با هدف کاهش هدررفت گاز طبیعی، ارتقای سطح کیفی عملکرد تاسیسات گازرسانی و کاهش آلاینده های زیست محیطی و با بهره گیری از نرم افزار دقیق نشت یابی به صورت مستمر انجام می شود.
وی با بیان اینکه عملیات نشت یابی هدررفت گاز را به میزان قابل توجهی در استان کاهش داده است، افزود: مشترکان می توانئد اتفاقات مربوط به حوزه گاز را از طریق شماره تلفن 194 و به صورت رایگان اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر یک هزار و 173 روستای کردستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و شرکت گاز استان 515 هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی دارد.
ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری و روستایی این استان به ترتیب 99،9 و 87،5 درصد است و در مجموع حدود یک میلیون و 540 هزار نفر جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
7355/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تغذیه زیست محیطی ساخت و ساز شهری و روستایی نرم افزار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح پنجشبه دربازدید از عملیات لوله گذاری شبکه آبرسانی در سطح استان هدف از این اقدام را افزایش کیفیت و پایداری آب شرب و نیز کاهش هدر رفت آب دانست و گفت: در سال گذشته ۳۶۳ هزار و ۳۱۱ متر اصلاح و ۱۷۵ هزار متر توسعه شبکه توزیع در اقطار مختلف در این استان انجام شد.

وی داد: ۳۳۴ هزار و ۳۹۰ متر اصلاح و ۵۸ هزار و ۳۵۹ متر توسعه خط انتقال نیز انجام شد تا هم استانی‌ها بتوانند از نعمت آب شرب مطلوب برخوردار شوند.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: امورات ساری با ۱۷۱ کیلومتر، بابل ۱۲۱ کیلومتر و نکا با ۶۴ کیلومتر بیشتر اصلاح و توسعه شبکه آب را انجام دادند.

برارزاده اعتبار صرف شده برای این اقدام را در حدود هشت هزار میلیارد ریال و جمعیت برخوردار آن را ۵۰۰ هزار نفر عنوان کرد.

کد خبر 6088310

دیگر خبرها

  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند