Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:03:49 GMT

اولین اطلاعات از پرچمدار ۲۰۱۹ گوگل منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۶۸۸

اولین اطلاعات از پرچمدار ۲۰۱۹ گوگل منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌رغم آنکه تنها ۶ ماه از زمان عرضه سری گوگل پیکسل ۳ می‌گذرد، اخبار و شایعات مربوط به پرچمدار بعدی شرکت گوگل در حال انتشار در فضای مجازی است. در سایت 9To5Google برای اولین بار اطلاعاتی از گوگل پیکسل ۴ منتشر شده تا از این به بعد جزئیات و مشخصات این مدل، به بحث داغ سایت‌های بررسی تلفن‌های هوشمند تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که اطلاعات موجود بسیار اندک هستند، اما پرداختن به یکی از مهم‌ترین پرچمداران سال ۲۰۱۹ گرچه به قدر محدود، موردی جذاب است. شایعات می‌گویند که گوگل سرانجام از دوربین دوگانه اصلی در پرچمدار خود استفاده می‌کند، تا کنون هر شش مدل معرفی شده از سری پیکسل به دوربین تکی اصلی مجهز بودند که این روند در مدل ۲۰۱۹ خواهد شکست و شاهد استفاده از دوربن اصلی دو‌گانه خواهیم بود. انتظار می‌رود سنسور دوم از لنز با زاویه عریض بهره ببرد تا کیفیت و زاویه عکاسی پیکسل ۴ در حد قابل انتظار باشد.

طبق اطلاعات موجود گوگل تا این لحظه برنامه دارد تا از حسگر اثر انگشت فیزیکی در پشت گوشی استفاده کند، اما با توجه به فراگیر شدن حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و وجود این ویژگی در تمامی مدل‌های رقیب احتمال می‌رود گوگل نظر خود را تغییر دهد و حسگر اثر انگشت را به زیر صفحه نمایش منتقل کند.

از دیگر ویژگی‌های نمایشگر گوگل پیکسل ۴ می‌توان به حاشیه‌های باریک آن اشاره کرد، گوگل تلاش می‌کند تا حاشیه نمایشگر را در چهار جهت باریک کند و همانند مدل قبلی، بلندگو استریو را در لبه‌های قاب گوشی جای دهد. یک طرح ثبت اختراع منتشر شده از گوگل پیکسل ۴ نشان می‌دهد که در نمایشگر این مدل هیچ بریدگی و حفره‌ای برای دوربین سلفی وجود ندارد. (تصویر زیر) از آنجایی که بعید به نظر می‌رسد گوگل از دوربین سلفی پاپ‌آپ یا نمایشگر کشویی استفاده کند، امکان اجرای این طرح ثبت شده بسیار پایین است.

همانند دیگر پرچمداران بازار انتظار می‌رود گوگل پیکسل ۴ با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ معرفی شود، اطلاعاتی در مورد حافظه رم و حافظه داخلی وجود ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود حافظه رم در دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی در دو ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود این مدل به اندروید Q مجهز باشد.

گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال در رویداد سالانه گوگل در ماه اکتبر معرفی می‌شوند. پیش‌فروش این دو مدل از چند روز پس از معرفی آغاز خواهد شد. گفته می‌شود نسخه اصلی پیکسل ۴ قیمتی میان ۷۹۹ تا ۸۴۹ دلار خواهد داشت و نسخه ایکس‌ال نیز حدود ۸۹۹ تا ۹۵۹ دلار قیمت گذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: فیسبوک اطلاعات ایمیل و فهرست مخاطبان بیش از ۱.۵ میلیون کاربر خود را ذخیره کرده است!

انتهای پیام/

پرچمدار ۲۰۱۹ گوگل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ویوو Y38 5G با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 در کشور تایوان عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ویوو Y38 5G که به تازگی در کشور تایوان عرضه شده است، بسیار شبیه گوشی ویوو Y200i 5G است که پیش از این وارد بازار چین شده است؛ گوشی ویوو Y38 5G دارای نمایشگر ۶.۶۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی هزار نیت است، این محصول به اسپیکرهای استریو دوگانه مجهز شده است.

گوشی ویوو Y38 5G به تراشه Snapdragon 4 Gen 2 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند؛ گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری FunTouch OS 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی ویوو Y38 5G با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند؛ یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر این گوشی واقع شده است، در حالی که یک دوربین دوگانه روی پنل پشتی پوشی تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‏‌شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی ویوو Y38 5G می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi، بلوتوث، NFC، یک پورت USB-C و یک حسگر اثرانگشت روی لبه کناری اشاره کرد، ابعاد این گوشی ۷.۹۹ * ۷۶ * ۱۶۵.۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۹ گرم است، گوشی یادشده در رنگ‌های آبی و سبز عرضه می‏‌شود، اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت قیمت آن عرضه نشده است.

کد خبر 749920

دیگر خبرها

  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • نمایشگر‌های لمسی ضد میکروبی در راه است
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد