Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:11:21 GMT

بالا آمدن دوباره آب رودخانه گرگانرود گنبدکاووس+فیلم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۹۷۷

بالا آمدن دوباره آب رودخانه گرگانرود گنبدکاووس+فیلم

‍‍‍‍‍‍

بالا آمدن آب رودخانه گرگانرود بر روی پل قدیمی روستای چای‌قوشان کوچک گنبدکاووس عصر امروز سبب شد که خودروی سمند هنگام حرکت از پل به داخل رودخانه سقوط کرده و غرق شود. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

مهناز قولجایی نائب رئیس شورای اسلامی روستای چای‌قوشان کوچک گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهارداشت: پل روستای چای قوشان کوچک به عنوان کوتاه‌ترین مسیر شهرستان‌های گنبدکاووس به کلاله محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پل قدیمی این مسیر را 9 کیلومتر کاهش می‌دهد. با توجه به بارش‌های شدید و جاری شدن سیلاب در روزهای نخست سال استحکام این پل کاهش یافته است.

وی افزود: سال گذشته  این پل تخریب شد و اعضای شورا و دهیار تقاضای مرمت و یا نوسازی  این پل را به استانداری دادند. معاون امور هماهنگی استانداری وقت و سرپرست استانداری فعلی دستور برآورد هزینه از محل اعتبارات حوادث را صادر کرد اما تاکنون مسئولان مرتبط اقدامی در این خصوص انجام ندادند.

همدان| مرمت بناهای تاریخی نهاوند مانع از آسیب جدی آن‌ها در سیل اخیر شدفرمانده سپاه گیلان: چهارمین مرحله از کمک‌های مردم گیلان به مناطق سیل‌زده ارسال شداهواز| سیل اخیر حجم ورودی آب به خوزستان را به 14 میلیارد متر مکعب رساند

نائب رئیس شورای اسلامی روستای چای قوشان کوچک گنبدکاووس بیان داشت: متاسفانه این پل استحکام مناسب و استاندارد را ندارد و در حال حاضر آب روی این پل را گرفته است. امروز عصر یک خودرو سمند در زمان عبور از این پل به رودخانه سقوط کرد. خوشبختانه نیروهای محلی و مردمی راننده این خودرو را نجات دادند.

وی ادامه داد: امید داریم مسئولان مرتبط نسبت به مرمت و یا نوسازی این پل اقدامات لازم را انجام دهند. با توجه به تخریب قسمتی از پل احتمال خطرات جانی و مالی برای افرادی که تردد می‌کنند بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای گلستان آمده است : با توجه به بارش‌های مناسب و قرار داشتن سد در آستانه سر ریزی ، به منظور مدیریت حجم آب مخزن برای چهارمین مرحله در سال آبی جاری، رها سازی آب سد فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

بر این اساس، رها سازی آب برای مدیریت یکپارچه منابع و مصارف بهره برداران مجاز حاشیه گرگانرود و ایجاد ظرفیت خالی در سد گلستان برای مدیریت و ذخیره سازی بخشی از سیلاب‌های احتمالی در فصل بهار است.

در این اطلاعیه از مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود خواسته شده از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و پایاب سد گلستان خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز برنامه ملی ریشه کنی بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در خوشاب
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • مرمت سد های خاکی بالا دست شهر زرند