Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز از مسابقات جام جهانی تنیس روی میز به میزبانی بوداپست مجارستان با پیروزی پسران پینگ پنگ باز ایران برابر بلاروس و حذف دختران برابر لهستان در بخش دوبل همراه بود. در بخش انفرادی نیز ندا شهسواری حریف خود را شکست داد.

طرفداری - مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهانی در مجارستان امروز با برگزاری مسابقات انفرادی و تیمی ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی مهشید اشتری مغلوب حریف خود شد و ندا شهسواری حریفش را شکست داد و در بخش تیمی مردان، پیروزی با ایران بود.

در این رقابت‌ها در بخش انفرادی و از گروه ۵۰ ندا شهسواری به مصاف لیندا لغریبی از الجزایر رفت و موفق شد ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دهد. این پیروزی شهسواری را به عنوان نفر اول گروه سه نفره به دور دوم رساند در حالی که شهسواری روز گذشته موفق به شکست حریفی از ماکائو شده بود.

مهشید اشتری دیگر دختر پینگ پنگ باز ایران که در روز اول تورنمنت از سد آلیسا خالد اسکاتلندی عبور کرده بود امروز به مصاف لئونی هارتبریش از مجارستان رفت و در یک بازی نزدیک و نفس گیر ۴ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد. در جدال برای پیروزی و صعود، هارتبریش در گیم هفتم این رالی نفس گیر ۱۱ بر ۷ پیروز شد و اشتری را حذف کرد.

در مسابقات دوبل، تیم زنان ایران متشکل از اشتری و شهسواری به مصاف تیم دو نفره پاکستان متشکل از شبنم بلال و فاطیما خان رفت و ۳ بر صفر به پیروزی رسید. ایران سپس در مرحله یک سی و دوم به مصاف لهستان رفت و با شکست ۴ بر صفر از رسیدن به مرحله سوم بازماند. لهستان در این بازی با امتیازات ۱۱ بر ۷، ۱۱ بر ۸، ۱۱ بر ۴ و ۱۱ بر ۳ ایران را شکست داد.

در بخش مردان تیم دو نفره نوشاد و نیما عالمیان در بخش مردان موفق شده بود با برتری ۳ بر یک بر تیم دوبل بلاروس جواز حضور در مرحله دوم را کسب کند. در مسابقات انفرادی مردان میعاد لطفی با شکست ۴ بر ۲ برابر ایووت اوستوودر از هلند و امیر حسین هدایی با شکست ۴ بر ۲ برابر ساموئل واکر از انگلیس از دور رقابت‌ها حذف شده بودند.

رقابت‌های بخش انفرادی و تیمی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان فردا پیگیری می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد شریف ابوسعیده» رئیس جنبش سیاسی «وجود» در عراق تاکید کرد که جنگنده‌های اردنی به مدت ۱۱ ساعت در حریم هوایی عراق و سوریه به پرواز درآمدند تا علیه جمهوری اسلامی ایران و در حمایت از رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.

وی افزود: این اتفاق در جریان عملیات وعده صادق رخ داد. جمهوری اسلامی ایران بعد از شلیک ۱۲۰ موشک در کنار به پرواز درآوردن تعداد زیادی پهپاد به سمت اهداف مشخصی در داخل خاک دشمن علیه رژیم صهیونیستی به پیروزی دست یافت.

ابوسعیده اضافه کرد: این عملیات کشورهای حامی رژیم صهیونیستی را رسوا کرد. اردن یکی از این کشورها بود که برای مواجهه با موشک‌ها و پهپادهای ایران وارد عمل شد.

وی بیان کرد: این اقدام اردن باعث شد موضع گیری این کشور در برابر رژیم صهیونیستی آشکار شود.

مقامات امان اعلام کردند که تلاش آنها صرفاً به منظور دفاع از حریم هوایی خود اردن بوده است. اما حتی تحلیلگران غربی نیز توجیه اردن را نپذیرفتند و به قول پاتریک وینتور از تحلیلگران روزنامه گاردین انگلیس دولت اردن با این اقدام، خود را در یک موقعیت دشوار و بغرنج قرار داد. جالب اینجاست که حکومت پادشاهی ملک عبدالله دوم شاه اردن در داخل نیز با واکنش اعتراضی مردم روبرو شد و تلاش نیروی هوایی و دستگاه‌های اطلاعات نظامی اردن برای مهار پهپادهای ایرانی، موجب اعتراض آن دسته از شهروندانی شد که اقدام به حق ایران را در راستای تنبیه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین قلمداد کردند.

کد خبر 6086241

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • «وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است