Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@21:53:02 GMT

پرسپولیس، پاختاکور، السد و الاهلی؛ برنده باش!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۰۵۱۵

پرسپولیس، پاختاکور، السد و الاهلی؛ برنده باش!

شاگردان برانکو برای صعود از مرحله گروهی نیاز به کسب دو برد حساس و کلیدی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دو دیدار از شب چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم منطقه غرب، معادلات این گروه بیش از گذشته پیچیده شد و حالا شاگردان برانکو کار سختی برای صعود از گروه خود دارند و محکوم به کسب برد در دو دیدار باقی مانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الاهلی عربستان دو – پرسپولیس ایران یک


نماینده قعرنشین عربستان که در دیدار رفت برابر پرسپولیس حریف دست و پا بسته ای بود توانست استراتژی خود را به خوبی پیاده کند و بعد از جدایی فوساتی با روحیه و انرژی بالا قرمزها را از پیش رو برداشت تا پرسپولیس به قعر جدول برود و این تیم از رده چهارم به رده دوم صعود کند. اتفاقی که باعث شد شانس قرمزهای تهرانی برای صعود بسیار سخت شود.

 

السد قطر دو – پاختاکور یک


نتیجه دیدار اول این گروه، دوباره تکرار شد و حالا السد با 7 امتیاز صدرنشین گروه است. شاگردان فریرا بعد از قهرمانی لیگ توانستند با وجود کسب یک شکست در اولین دیدار و با گذشت 4 مسابقه دوباره به صدر برسند اما به خوبی می دانند در گروهی که 3 امتیاز با رتبه چهارم فاصله دارند، کار آنها بسیار سخت است.


پرسپولیس با دو برد صدرنشین می شود؟


جواب این سوال مشخص نیست زیرا الاهلی نیز شانس کسب دو برد را دارد و می تواند حتی اگر قرمزها 10 امتیازی شوند، با یازده امتیاز صدرنشین باشد. اما برای پرسپولیس عبور به سلامت از این گروه دشوار مهم تر از صدرنشینی است.


در ادامه مسابقات پاختاکور 5 امتیاز اولین حریف پرسپولیس است و بازنده این دیدار، شانسی برای صعود نخواهد نداشت و نتیجه مساوی نیز تقریبا کار هر دو تیم را سخت خواهد کرد.


قرمزها در دیدار پایانی خود با حمایت پر شور هواداران میزبان السد قطر خواهند بود؛ السد با 7 امتیاز صدرنشین است و با کسب برد برابر الاهلی 10 امتیاز می شود تا صعود خود را قطعی کند و همین موضوع می تواند برای پرسپولیس بهترین حالت باشد. قرمزها با پیروزی برابر پاختاکور و با شکست الاهلی در خانه السد با 7 امتیاز به رده دوم می روند و در بازی پایانی نیز می توانند امیدوار به کسب برد باشند تا بی دردسر راهی مرحله بعدی شوند اما کسب هر نتیجه ای به جز دو برد، تنها یک معنی دارد و آن خداحافظی زودهنگام نایب قهرمان سال گذشته با این مسابقات است.

 

شرایط در این گروه به این شکل است که در روز پنجم، هر کدام از تیم ها که شکست بخورد، از دور مسابقات تقریبا کنار می رود. این اتفاق برای پرسپولیس صد در صد و قطعی است و برای دیگر تیم ها نیز احتمال بالایی دارد؛ حالا همه تیم های این گروه به دور از مصلحت اندیشی باید برنده باشند.

السد عربستان قطر ازبکستان پرسپولیس تهران الاهلی پاختاکور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: السد عربستان قطر ازبکستان پرسپولیس تهران الاهلی پاختاکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم

به گزارش خبرنگار مهر امید نورافکن پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم و حتی می توانستیم برنده هم از زمین خارج شویم اما شرایط به گونه ای شد که بازی با تساوی به پایان رسید و این استقلال بود که صدرنشینی اش با این تساوی ادامه پیدا کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان سپاهان وقت کشی می کردند گفت: چنین چیزی صحت ندارد. وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می شود طبیعی است که باید بازی را نگهداشت اما این صجبت ها اصلا درست نیست چون ما تلاش می کردیم که برنده از زمین خارج شویم.

وی گفت: باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کرد چون تیم های صاحب نام فوتبال کشورمان هستند ولی بعد از آنها سپاهان تیم بزرگی است که طرفداران بی شماری دارد و باید از این تیم هم حمایت کرد.

نورافکن در خصوص استوری هایی که می گذارد و از او ایراد می گیرند گفت: من هر کاری بکنم یک عده از من ایراد می گیرند. بنابراین تمرکزم بر روی تمرین و موفقیت سپاهان است البته ما در چند بازی امتیاز از دست دادیم و این شرایط را برای ما سخت کرد اما تلاش می کنیم تا در بازی های آینده جبران کرده تا خود را به صدرجدول نزدیک تر کنیم.

کد خبر 6094725

دیگر خبرها

  • پارما به سری A برگشت
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد