Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@16:36:32 GMT

فرماندار جديد گتوند معرفي شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۰۵۱۶

فرماندار جديد گتوند معرفي شد

خبرگزاري آريا - دزفول - ايرنا - عبدالرضا احساني نيا روز دوشنبه با حضور مديرکل سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري خوزستان به عنوان فرماندار جديد شهرستان گتوند معرفي شد.

به گزارش ايرنا، در نشست شوراي اداري گتوند که دوشنبه در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد مدير کل سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري خوزستان در سخناني گفت:شهرستان گتوند ظرفيت هاي بسياري براي توسعه و رونق توليد و اشتغال دارد که بايد به آنها توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبيب الله فضل الله پور افزود: شهرستان گتوند تمام بستر هاي مربوط به فعاليت هاي توليد را دارد و امنيت که از اساسي ترين هاي مولفه هاي توسعه است در شهرستان گتوند وجود دارد.
وي در ادامه به توطئه هاي دشمن براي اختلاف افکني در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن براي اختلاف افکني بين مردم سرمايه گذاري کرده است و همانطور که در سيل اخير مشاهده شد توان خود را بر فضاي مجازي، ايجاد اختلاف بين سليقه ها و اقوام و ايجاد جنگ رواني بين مردم متمرکز کرده بود تا بهره برداري لازم را داشته باشد که با حضور و هوشمندي دستگاه هاي امنيتي ، انتظامي وهوشمندي مردم نتوانست در اين موضوع موفق شود.
مدير کل سياسي،انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري خوزستان به برگزاري انتخابات در اواخر امسال نيز اشاره کرد و با تاکيد بر رفاقت،رعايت حرمت ها،اخلاق و خويشتن داري در انتخابات افزود: اميدواريم در فصل انتخابات رقابت ها به رفاقت تبديل شود.
فرماندار سابق گتوند نيز در اين جلسه با بيان اينکه هرکاري که در دوران مسووليت انجام داده ام وظيفه بوده و فراتر از وظيفه عمل نکرده ام گفت: در کنار اين اقدامات تلاش کرديم تا طرح هاي بيشتري به سرانجام برسانيم، ولي در زماني قرار داشتيم که در تنگناهاي اقتصادي بوديم.
علي خدري غريبوند نقش همه مديران در اجراي طرح ها و برنامه ها را تاثيرگذار خواند و ادامه داد: اقداماتي که در مدت تصدي مسووليت انجام شد، با همکاري دستگاه هاي اجرايي صورت گرفت که جا دارد از همه مسوولان تشکر و قدرداني کنم.
فرماندار سابق گتوند سرقت مسلحانه به طلافروشي و به قتل رساندن مالک طلافروشي را از تلخ ترين اتفات دوران مسووليت خود عنوان کرد و افزود: در کنار روزهاي خوب در اين شهرستان اين حادثه رخ داد و خاطر مردم را آزرده کرد.
فرماندار جديد گتوند نيز در ادامه اين جلسه ضمن تبريک ولادت حضرت صاحب الزمان (عج)،سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: اگر امنيتي در کشور داريم از زحمات اين سربازان گمنام است و در اين مدت توانستند عمليات هاي خرابکارانه دشمنان در استان را خنثي کردند.
عبدالرضا احساني نيا افزود: از حسن نظر استاندار خوزستان،معاون سياسي و اجتماعي استاندار،مدير کل امنيتي،انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري خوزستان، نماينده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شوراي اسلامي وتمام افرادي که در اين مدت براي انتخاب بنده به عنوان فرماندار گتوند پيگير بودند تشکر و قدرداني مي کنم و اميدوارم بتوانم خادم خوبي براي مردم اين شهرستان باشم.
وي لازمه موفقيت هر شهرستان را وحدت،يکپارچگي و همدلي مردم و مسوولان عنوان کرد و ادامه داد:هرجايي که موضوع قوميت و اختلاف وجود داشته خروجي نداشته است.
فرماندار جديد گتوند در پايان با بيان اينکه در کار با هيچ مديري تعارف ندارم، افزود: هر مديري که عملکرد خوبي داشته باشد، ممنون دار آن هستم و با تمام توان از او حمايت و پشتيباني مي کنم و مديري که به خوبي کار نکند و ضعيف باشد از ادامه کار با آن معذورم.
تعامل با مديران دستگاه هاي اجرايي استان خوزستان، مردمي و پيگير بودن در اجراي پروژه ها و برنامه ها از ويژگي هاي احساني نيا فرماندار جديد گتوند است.
فرمانداري دزفول،فرمانداري رامشير، فرمانداري رامهرمز، بخشداري گتوند و بخشداري سردشت و چغاميش دزفول از مهمترين مسووليت هاي عبدالرضا احساني نيا فرماندار جديد گتوند مي باشد.
وي همچنين با توجه به تجربه و سابقه کاري در سيلاب اخير از سوي استاندار خوزستان به عنوان معين شهرستان دشت آزادگان منصوب شده بود.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.
7467/6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در شهرستان گتوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت ۱۳:۴۸ دقیقه امروز بر اثر برخورد سواری سانتافه با یک دستگاه پراید به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این حادثه یک مرد ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: همچنین در این سانحه رانندگی ۵ مرد ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند  که توسط امدادگران اورژانس با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان گتوند اعزام کردند.

دیگر خبرها

  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو