Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر یزد با تأکید بر لزوم همفکری و شورایی عمل کردن تمامی اعضای شورا گفت: برخی از اعضای شورای پنجم شهر یزد هنوز کار شورایی را یاد نگرفته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ اخیراً تعداد ۱۰۰ دیس شیرینی و ۱۰۰ دست ترمه، بدون مصوبه شورا، از طرف شورای شهر یزد و توسط سفید و ونوس عامری به شورای عالی استان‌ها به‌عنوان سوغاتی تقدیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک عضو شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار کرد: به‌عنوان عضو شورا اطلاعی از خرید دیس شیرینی و ترمه برای شورا استان‌ها ندارم، چراکه نه در صحن شورا صحبتی شده است و نه مصوبه‌ای در این زمینه داشته‌ایم.

الهه جورابی با بیان اینکه از چند تن از همکاران شورایی هم که سؤال کردم، اطلاع نداشتند، خاطرنشان کرد: بابت این موضوع مصوبه‌ای نداشته‌ایم؛ مگر آنکه با هزینه شخصی گرفته‌شده باشد.

وی ادامه داد: احتمالاً فکر کرده‌اند که رئیس شور در رابطه با بیت‌المال می‌تواند همه کار بدون داشتن مصوبه شورا انجام دهد.

این عضو شورای شهر با تأکید بر لزوم همفکری و شورایی عمل کردن تمامی اعضای شورا تصریح کرد: البته با موضوعاتی از قبیل هدیه دادن خیلی مشکل نداریم، شاید نیاز بوده است اما کاش بقیه اعضا هم اطلاع داشتند؛ نا سلامتی شورای شهر هستیم و باید کار شورایی را یاد گرفته باشیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی هیچ جورِ کار شورایی را یاد نمی‌گیرند، گفت: درزمینهٔ خرید ترمه و دیس شیرینی بدون مصوبه نه اینکه بار اولشان باشد، بلکه قبلاً نیز از این موارد را انجام داده‌اند؛ خودشان تصمیم می‌گیرند و می‌خرند و کار شورایی برایشان معنایی ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از مصوبه شورای عالی انرژی برای ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف خبر داد.

به گزارش مشرق، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با اشاره به مصوبه شورای عالی انرژی افزود: این مصوبه وظیفه ممنوع کردن تبلیغ کالاهای با مصرف انرژی بالا و فاقد سازگاری لازم با اقلیم‌های مختلف کشور را برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته تا این وزارتخانه با همکاری دستگاههای ذیربط به ویژه سازمان صداوسیما اقدام های لازم را برای ممنوعیت تبلیغ این گونه کالاها براساس پیشنهاد وزارتخانه‌های نفت و نیرو و هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عمل آورد.

وی با اشاره به ممنوعیت تبلیغ این نوع کولرها در مناطق عادی و معتدل که بر اساس مصوبه شورای عالی انرژی و در مذاکره با صداوسیما حاصل شده و ٨٠ درصد مناطق کشور را شامل می‌شود، گفت: استفاده از کولرهای گازی در مناطق معتدل کشور منجر به افزایش مصرف برق بیش از الگوی مناطق عادی و صدور قبض برق سنگین خواهد شد.

مجموعه وزارت نیرو و صنعت برق باهدف مدیریت بهتر مصرف برق در کشور، مناطق مختلفی برای مصرف تعریف کرده‌اند که براساس آن مناطق با هوای معتدل‌تر مثل تهران در ردیف مناطق عادی و سایر مناطق شامل گرمسیری یک و گرمسیری با شدت بیشتر تقسیم شده‌اند.

بر این اساس استفاده از کولرگازی برای مناطق عادی مناسب ارزیابی نمی‌شود و صنعت برق به مردم ساکن در این مناطق توصیه کرده از کولر آبی در فصل گرم استفاده کنند تا مشمول هزینه‌های بالاتر نشوند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • چمران: قرار نیست درختی در محدوده پارک لاله قطع شود
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف