Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی دوشنبه در حاشیه بازدید از شهرستان شادگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سطح آب در خورهای منطقه شادگان کاهش یافته است اما در برخی مناطق در شادگان هنوز سطح آب بالاست.
وی توضیح داد: تا این لحظه ورودی نهر بحره حدود 150 متر مکعب بر ثانیه کاهش یافته ضمن اینکه خروجی سدها نیز کاهش داده شده و سطح آب در حال پایین آمدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خوزستان با بیان این که خروجی آب از کانال های آب زیر جاده (کالورت‌ها )در شادگان افزایش داده شده گفت: امیدواریم ظرف 24 ساعت آینده شرایط در تالاب شادگان و این شهرستان همچنین روستاهای آن به تدریج رو به بهبود برود و سطح آب کاهش یابد.
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم ورودی بحره را همچنان کاهش دهیم امیدواریم شرایط رو به عادی شدن برود.
به گزارش ایرنا طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از 270روستا و بیش از یکصد هزار هکتار زمین کشاورزی در خوزستان شده و حدود 400 هزار نفر در معرض خطر ناشی از این سیلاب قرار گرفتند.
7164/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تالاب زمین سیل کشاورزی خوزستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد

سیل در زیرکوه خراسان جنوبی خسارات زیادی را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت، شاهد بارش نزولات آسمانی در استان کویری خراسان جنوبی بودیم که در برخی مناطق به بیش از ۵۰ میلی متر رسید و موجب شکسته شدن بند خاکی و سد ۱۲ امام و تخریب برخی جاده‌های مواصلاتی و آبگرفتگی منازل و معابر این شهرستان شد.

محمدعلی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از همان ابتدا وقوع سیل ۱۶ تیم امدادی از شهرهای استان و اکیپ‌های کامل امدادی به مناطق اعزام شدند و تا پایان بارندگی در منطقه به خدمت رسانی می‌پردازند.

با وجود شکرگزاری برای بارش نعمت الهی، اما سیل در برخی شهرهای خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد، نکته تلخ نرسیدن دانش آموزان شهرستان محروم «زیر کوه» به امتحان کنکور بود که سیل زحمات یک ساله آنها را به آب داد.

چون سیل جز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه است، نمی‌شود به مسئول یا ارگانی ایراد گرفت اما تکلیف این بچه‌ها چی می‌شود؟

کد خبر 747976

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان