Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از جماران، «عمران خان» دوشنبه شب در دیدار با «سید حسن خمینی» در حرم مطهر امام (ره) در ادامه با اشاره به دیدارش با حسن روحانی رئیس جمهوری افزود: صبح امروز با آقای رئیس جمهور درباره خیلی موضوعات از جمله تروریسم که امنیت ما را به خطر انداخته، بحث کردیم چرا که تروریسم معضلی برای کشور ما شده و ارتش سعی می‌کند که تروریسم را از منطقه دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمران خان اضافه کرد: برای ما دعا کنید که مشکلات امنیتی و اقتصادی ما برطرف شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی در انتخابات به عمران خان گفت: اعتماد مردم پاکستان سرمایه بزرگی برای شما است و امیدواریم دوره شما، دوره بسیار خوبی برای پاکستان باشد.

وی افزود: پاکستان بخش بسیار بزرگی از جهان اسلام است.

نخست وزیر پاکستان در پایان این دیدار از حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی برای سفر به پاکستان دعوت کرد.

نخست وزیر پاکستان و هیأت همراه عصر روز یکشنبه در چهارچوب تعمیق و تحکیم روابط تهران – اسلام آباد در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی وارد فرودگاه
هاشمی‌نژاد مشهد شد و پس از زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) راهی تهران شد.

عمران خان دوشنبه در نشست خبری مشترک با حسن روحانی رئیس جمهور ایران پس از مذاکرات مشترک هیأت‌های عالیرتبه شرکت کرد.

نخست وزیر پاکستان عصر دوشنبه با مقام معظم رهبری دیدار کرد.

نخست وزیر پاکستان و هیأت همراه دوشنبه شب با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها