Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از خرده فروشان اروپایی تاریخ انتشار این بازی در وب‌سایت خود ذکر کرده است.

طرفداری - با استناد به این خرده فروش اروپایی The Last of Us 2 در سپتامبر منتشر می‌شود.

به گزارش Dualshockers، احتمال می‌رود این فروشنده اروپایی تاریخ انتشار بازی را لو داده باشد. از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۶ تا به امروز، The Last of Us 2تنها چند بار و در رویدادهای رسمی نمایش داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص است که ناتی داگ درباره جزئیات بازی و عدم لو رفتن آن‌ها بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کند اما به نظر می‌رسد که به تازگی یک خرده فروش اروپایی زمان انتشار این بازی بزرگ و مورد انتظار را فاش کرده است. این وب‌سایت یک فروشگاه بازی اسلواک است که تاریخ انتشار بازی را پنجم مهر سال جاری (۲۷ سپتامبر) ذکر کرده است.  The Last of Us 2 اکنون در این فروشگاه پیش فروش می‌شود تا در زمان عرضه، بازی تحویل خریداران شود. لازم به ذکر است که روز عرضه TLOU 2 جمعه قلمداد شده است که به نوعی امضای سونی در انتشار بازی‌های خود است. God of War ،Days Gone ،Uncharted و ... همگی در روز جمعه منتشر شده‌اند و احتمال می‌رود این اتفاق برای The Last of Us 2 نیز تکرار شود.

اما از طرفی دیگر باید توجه کرد که این فروشگاه اطلاعاتی غیر رسمی نیز در صفحه بازی ذکر کرده است که کاور آرت بازی یکی از آن‌ها است. علاوه بر این نیل دراکمن به تازگی اتمام ضبط صحنه‌های بازی را اعلام کرد که با توجه به این خبر، منطقی نیست که تا عرضه بازی تنها ۵ الی ۶ ماه فاصله داشته باشیم چرا که بخش‌های عمده‌ای از بازی ناتمام باقی مانده‌اند. بنابراین در آخر نباید امیدهای خودمان را بالا ببریم چرا که احتمال دارد این اطلاعات از صحت بالایی برخوردار نباشند؛‌ اما اگر بازی دقیقاً در پنجم مهر ماه عرضه شود این وب‌سایت اسلواک به شهرتی جهانی دست پیدا خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • آموزش از طریق سرگرمی و نمایش