Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-03-19@09:26:43 GMT

اپل به خاطر نقض حق ثبت اختراع تحت تعقیب قضایی است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۱۳۴۸

اپل به خاطر نقض حق ثبت اختراع تحت تعقیب قضایی است

شرکت LBS Innovations که به علت شکایت از شرکت های فناوری با سوژه های مشابه شهرت دارد، روز جمعه شکایت خود از اپل را تقدیم دادگاه کرد.

بر اساس شکایت ثبت شده LBS Innovations، یکی از فناوری های اختصاصی این شرکت توسط اپل در برنامه نقشه آن شرکت از سال ۲۰۱۲ مورد استفاده قرار گرفته است. این برنامه بر روی گوشی های آیفون نیز در دسترس است و رقیب برنامه نقشه گوگل محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

LBS در سال های گذشته هم شرکت هایی مانند ویز، نوکیا، فوراسکوئیر و دیگران را به علت استفاده بدون اجازه از اختراعات ثبت شده خود مورد پیگرد قضایی قرار داده بود. از همین رو برخی کارشناسان آن را به تلاش برای کسب درآمد از این طریق متهم می کنند. اپل هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری چین

پاویون ایران در بیست‌وسومین نمایشگاه فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین (cippe ۲۰۲۴) برپا و طی آن شرکت‌های دانش بنیان و فناور ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در آن حضور خواهند داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در نمایشگاه فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین که در محل نمایشگاه بین‌المللی چین واقع در پکن برگزار خواهد شد، شرکت‌های بزرگ فعال در صنایع نفت و پتروشیمی حضور داشته و به عرضه جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود می‌پردازند.

در این نمایشگاه پاویون ایران دایر خواهد شد و 9 شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، ضمن عرضه ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌های فناورانه خود، محصولات خود را نیز به نمایش خواهند گذاشت.

آمادگی صندوق نوآوری برای تأمین مالی طرح‌های مسئله‌محور جهاد دانشگاهی

این شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در حوزه‌های طراحی، مهندسی و ساخت تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی، طراحی و ساخت تجهیزات جایگاه‌های CNG، ساخت و تولید قطعات نیروگاهی و پتروشیمی و طراحی و ساخت و نصب انواع مبدل‌های حرارتی، مخازن تحت فشار، بویلرهای فایر تیوب فعالیت دارند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ان‌ویدیا جدیدترین تراشه هوش مصنوعی را معرفی کرد
  • نشست «بازتاب دین در علم، هنر و فناوری» برگزار می شود
  • برندگان دنیای فناوری در سالی که گذشت
  • حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری چین
  • ثبت بیشترین اختراع‌های سال ۲۰۲۳ هوآوی با وجود تحریم
  • (ویدئو) تعقیب و گریز پلیس با سارقان در بزرگراه
  • غرامت ۳ میلیون دلاری تسلا در پرونده نژادپرستی علیه کارگر سیاه پوست
  • حکم قضایی علیرضا دبیر علیه عباس جدیدی
  • مردم دارایی خود را در دست کلاهبرداران قرار ندهند
  • دستگیری «پدرخوانده» سایت‌های قمار