Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسبق تیم ذوب‌آهن معتقد است این تیم می‌تواند مقابل الوصل با حضور هواداران به موفقیت دست پیدا کند و تا حدود زیادی صعود خود به مرحله بعدی را قطعیت ببخشد.به گزارش بلاغ، تیم فوتبال ذوب‌آهن یکی از نمایندگان فوتبال ایران امروز و در چارچوب هفته چهارم به مصاف الوصل امارات می‌رود، تیمی که در بازی رفت با نتیجه سه بر یک مغلوب شاگردان علیرضا منصوریان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد بهادرانی، هافبک اسبق این تیم، درباره بازی امروز به خبرنگار برنا گفت: اگر به صورت کلی به تغییرات ذوب آهن نگاه کنیم، بعد از نیم فصل اول با آمدن آقای منصوریان تیم هم فوتبال بهتری ارائه می‌دهد و هم نتایج خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می گیرد که این خودش نشان می‌دهد تغییرات در ذوب‌آهن مثبت بوده است.

وی افزود: ذوب آهن به عنوان یکی از نمایندگان ایران علی رغم اینکه بسیاری فکر نمی کردند بتواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد، اما توانست با قدرت بازیهای پلی اف را پشت سر بگذارد ودر مرحله گروهی نیز با اقتدار صدر جدول را به خود اختصاص داد و امروز نیز می تواند صدرنشینی و صعود خود را مسجل کند.

هافبک اسبق ذوب‌آهن در بخش دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به سطح بالای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در  رقابت‌های لیگ برتر هم امکان پیش‌بینی وجود ندارد، اما بنده فکر می‌کنم ذوب‌آهن امروز بتواند مقابل الوصل با حضور هواداران به موفقیت دست پیدا کند و تا حدود زیادی صعود خود به مرحله بعدی را قطعیت ببخشد. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که اصفهانی‌ها امروز و در بازی الوصل با حضور در ورزشگاه از نماینده کشور حمایت کنند، چراکه نتیجه‌گیری این تیم به نفع کل فوتبال ایران است و بنده امیدوارم هواداران سپاهان نیز به ورزشگاه بیایند و نماینده شهر و کشور خود را تشویق کنند.

بهادرانی در پایان و درباره قهرمان لیگ برتر گفت: به نظر من بازی پرسپولیس وسپاهان اهمیت بالایی دارد و می‌تواند تعیین کننده باشد، در این بازی اگر پرسپولیس برنده باشد تا حد زیادی قهرمانی خود را قطعی کرده و برد سپاهان و مساوی در این دیدار می تواند لیگ را مهیج‌تر کند و شانس قهرمانی استقلال و سپاهان را بالا ببرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز جمعه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال تایلند که میزبان این دوره از مسابقات است به مصاف تاجیکستان رفت که این بازی پس از تساوی ۳ به ۳ در وقت‌های قانونی و وقت‌های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند.

در این دیدار ابتدا تیم تایلند موفق شد در اواسط نیمه اول با یک گل پیش بیفتد اما بازیکنان تاجیکستان در حالی تنها ۶ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

با آغاز نیمه دوم تاجیکی‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در همان اوایل کار گل دوم را هم به ثمر برسانند.

در حالی که تایلندی‌ها برای جبران گل خورده پیش کشیده بودند این بازیکنان تاجیکستان بودند که از روی یک ضد حمله توانستند دفاع حریف را غافلگیر کنند و گل سوم را هم در دقیقه ۲۸ به ثمر برسانند.

اما در دقیقه ۳۰ تایلندی‌ها یکی از گل‌ها را جبران کردند تا بازی ۳ بر ۲ شود. در ۳ دقیقه پایانی بازی هم تاجیکستانی‌ها که تحت فشار زیادی قرار داشتند در نهایت تسلیم شدند و تایلند توانست بازی را به تساوی بکشاند. علاوه بر این تیم تاجیکستان ۵ اخطاره شد و علاوه بر تقابل با جو ورزشگاه و هواداران پرشور تایلندی و بازیکنان باانگیزه این تیم، باید مراقب می‌بودند که مرتکب خطا نشوند.

در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد که در وقت‌های اضافه هم بازی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده فینالیست این دوره از رقابت‌ها باشد.

درنهایت در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود؛ دیداری که میان برنده ایران و ازبکستان برگزار خواهد شد که دقایقی می‌شود که آغاز شده و با تساوی بدون گل در جریان است.

دیگر خبرها

  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد