Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: پنج واحد تولیدکننده بتن در قزوین به جرم افزایش خودسرانه و بی رویه قیمت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سیامک بابایی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای متخلف توسط بازرسان سازمان صمت استان شناسایی شده و پرونده آنها به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال برای رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: 120 بازرس رسمی و افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت کار نظارت بر بازار را برعهده دارند و خود مردم نیز می توانند هرگونه تخلف صنفی را به سامانه 124 گزارش کنند.
این مسئول افزود: به اهتمام بازرسان سازمان و گزارش های مردمی در سال گذشته بیش از 6 هزار پرونده تخلف صنفی در قزوین به دلیل گرانفروشی،کم فروشی،تقلب، احتکار و اختفای کالا،قاچاق،درج نکردن قیمت و ارایه ندادن فاکتور تشکیل شد.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی و 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت تعزيرات قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان