Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@18:02:42 GMT

دستگیری یک کرکس به جرم جاسوسی! +عکس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۰۴۳

دستگیری یک کرکس به جرم جاسوسی! +عکس

دستگیری یک کرکس به جرم جاسوسی! +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: جاسوسی کرکس یمن عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان

دولت فدرال آلمان می خواهد تدابیر امنیتی بخصوص برای حفاظت از تیم ملی اوکراین در طول مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا را در تابستان سال جاری تشدید کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، دولت فدرال آلمان می خواهد تدابیر امنیتی را در طول مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در این کشور تقویت کند تا از همه خطرات قابل تصور جلوگیری کند. در این شرایط حزب دولتی سوسیال دموکرات آلمان به دنبال اختیارات بیشتر برای نیروهای پلیس است.

اشپیگل در ادامه نوشت: تابستان امسال، دو رویداد مهم ورزشی در مواجهه با یک وضعیت سیاسی بسیار متشنج برگزار می شود. "نانسی فایزر"، وزیر کشور فدرال آلمان در این شرایط می خواهد برای خطرات قریب الوقوع مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در کشور خود آماده شود.

وی در گفتگویی به «راینیشه پست» گفت که دفاع و مبارزه با همه خطرات قابل تصور اولویت اصلی است. وی تاکید کرد: این یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فوتبال در جهان در شرایط سیاسی پرتنش است. این موضوع چالش‌های زیادی را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: مقامات امنیتی آلمان برای محافظت از تیم ملی اوکراین اقدامات گسترده تری نسبت به تیم‌های 23 شرکت کننده دیگر انجام خواهند داد. به گفته وزیر کشور فدرال آلمان علاوه بر این، مقامات آلمانی پس از آن حفاظت بهتری را برای خانه آلمان در بازی‌های المپیک پاریس تضمین خواهند کرد.

این مقام آلمانی همچنین توضیح داد : اخیراً یک بار دیگر حفاظت از خانه آلمان را افزایش داده ایم و 150 افسر پلیس فدرال را فقط برای این کار مستقر خواهیم کرد. به طور کلی، افسران پلیس آلمان و فرانسه ابتدا از یکدیگر در مسابقات قهرمانی اروپا حمایت می‌کنند و سپس در المپیک این همکاری را انجام خواهند داد.

وزیر کشور آلمان تاکید کرد: در مسابقات قهرمانی اروپا، تمام نیروهای امنیتی مستقر از تمام تیم ها، هواداران و میهمانان محافظت خواهند کرد - و البته این موارد به ویژه در مورد تیم اوکراین صدق می‌کند. وی افزود: ما تمام تلاش خود را برای اطمینان از امنیت آنها در آلمان انجام می دهیم؛ حتی امنیت بالاتری نیز وجود دارد. در اینجا اقدامات احتیاطی انجام می شود. با توجه به حمله روسیه به اوکراین، اروپای شرقی در طول حضور خود در مسابقات قهرمانی اروپا به شدت در معرض خطر هستند.

فایزر همچنین گفت که مقامات آلمانی علاوه بر خطرات ناشی از تروریست‌های به توصیف وی اسلام گرای افراطی، هولیگان‌ها و سایر جنایتکاران خشن، آمادگی کافی برای حملات سایبری را نیز دارند. در این زمینه، فایزر همچنین در مورد همکاری با سازمان دهنده این مسابقات یوفا گفت که اداره فدرال امنیت اطلاعات به یوفا در مورد نحوه محافظت از سیستم بلیط آنلاین مشاوره می‌دهد.

"فایزر" در بخش دیگری از سخنانش افزایش تعداد پرونده‌های جاسوسی کشف نشده را به تقویت "عظیم" سیستم ضد جاسوسی در کشورش نسبت می دهد. او به "راینیشه پست" گفت که وضعیت تهدید بالا است، اما مقامات امنیتی همزمان "حفاظت را افزایش داده‌اند".

فایزر درباره پرونده‌های جاسوسی در رابطه با حزب افراطی جایگزینی برای آلمان گفت: «مقامات امنیتی فاش کرده‌اند که روابط این حزب با روسیه به پارلمان‌های ما نیز کشیده شده است. هدف پوتین دقیقاً همین است: او می خواهد به دموکراسی ما حمله کند و به نیروهایی نیاز دارد که بتواند برای این کار از آنها استفاده کند.

با توجه به کشف جدیدترین موارد جاسوسی، حزب سوسیال دموکرات آلمان همچنین خواستار تجهیزات بهتر برای مقامات امنیتی است. سباستین هارتمن، سخنگوی سیاست داخلی فراکسیون حزب سوسیال دموکرات آلمان در این باره به هفته نامه اشترن گفت: «آلمان در تیررس فعالیت‌های جاسوسی شرق قرار دارد. آندریاس شوارتز، هم حزبی او هم گفت: صرفه جویی مالی در این زمینه به معنای تسلیم شدن در برابر امنیت مردم است.

هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتشتوافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • از فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها کنکور
  • ببینید | جاسوسی یک نظامی اسرائیلی برای ایران
  • کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک | ار فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما