Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- اعلام سفر روز پنجشنبه رئيس جمهوري به کرمانشاه، اعلام پرداخت 9 هزار ميليارد تومان کمک بلاعوض دولت به مردم سيل زده از سوي وزيرکشور، تاکيد نمکي بر گستردگي زمينه هاي همکاري بهداشتي و درماني بين ايران و عراق، ابراز علاقه نخست وزير پاکستان به تقويت روابط اقتصادي و فرهنگي با ايران، تاکيد وزير بهداشت عراق بر بي اثر بودن تحريم هاي آمريکا بر همکاري هاي بغداد با تهران و ادامه مذاکره کره جنوبي با آمريکا براي تمديد معافيت از تحريم هاي نفتي مهمترين خبرهاي 12ساعت گذشته ايرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار داخلي
**********
* کرمانشاه- ايرنا- روابط عمومي و امور بين الملل استانداري کرمانشاه اعلام کرد: بر اساس برنامه اعلامي از سوي دفتر رئيس جمهوري، حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهوري پنجشنبه هفته جاري به کرمانشاه سفر مي کند.
* تهران- ايرنا- وزير کشور با بيان اينکه کل خسارت سيل اخير 35 هزار ميليارد تومان است، گفت: از اين ميزان حدود 9 هزار ميليارد تومان کمک بلاعوض به مردم پرداخت مي شود.
* بغداد- ايرنا- وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي ايران که به بغداد سفر کرده است، گفت که زمينه هاي همکاري بهداشتي بين جمهوري اسلامي ايران و کشور دوست، برادر و همسايه عراق بسيار گسترده است.
* بغداد- ايرنا- رئيس کل بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران با سفر به بغداد پايتخت عراق با چند تن از مقام هاي عراقي ديدار و گفت وگو کرد.
* بغداد- ايرنا- وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي جمهوري اسلامي ايران در پاسخ به پرسش ايرنا درخصوص برنامه وزارت بهداشت براي افزايش سهم داروي ايران در بازار داروي عراق گفت که وزارت بهداشت ايران برنامه جدي براي سرمايه گذاري در اين بخش دارد.
* قم- ايرنا- آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد، ضمن تقدير از اقدام هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در خدمت رساني به مردم گفت: سپاه در هر عرصه اي پناهگاه هميشگي مردم است.
* شهرري- ايرنا- نخست وزير پاکستان و هيات همراه دوشنبه شب با حضور در مرقد مطهر امام خميني (ره)، به مقام شامخ بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران اداي احترام کردند.
* تهران- ايرنا- معاون اقتصادي و برنامه ريزي وزارت جهاد و کشاورزي گفت: دولت به ازاي هر هکتار پايه به خسارت ديدگان پنج ميليون تومان کمک بلاعوض پرداخت مي کند.
* کيش- ايرنا- فرمانده انتظامي کيش گفت: ماموران درياباني اين جزيره موفق به توقيف هفت تن ماهي و آبزيان غير مجاز از يک فروند شناور شدند.
* تهران- ايرنا- شهردار تهران در پيامي به مناسبت روز زمين گفت: در اين روز فعالان محيط زيست هر سال با صدايي رساتر ضرورت توجه به زمين و طبيعت که حيات و ممات ما به آن وابسته است، را يادآور مي‌شوند.
* شيراز- ايرنا- معاون پژوهش و فناوري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: 52 درصد دانش آموختگان تحصيلات تکميلي شاغل داراي سابقه بيمه هستند و اين آمار بيانگر اين است که مراکز آموزشي ما بايد در جذب فارغ‌التحصيلان در مناطق و رشته‌هاي مختلف بازنگري کنند.
* کرمانشاه- ايرنا- رئيس شوراي شهر تهران از اعزام بيش از 450 نفر از پرسنل شهرداري تهران به استان هاي سيل زده خوزستان، لرستان و گلستان براي کمک به مردم خبر داد و گفت: بسياري از اين نيروها همچنان در اين مناطق مشغول به خدمت رساني هستند.
* تهران- ايرنا- معاون امور جوانان وزير ورزش و جوانان گفت: براي به کارگيري جوانان در پست هاي مديريتي نيازي به تصويب قانون منع به کارگيري بازنشستگان نداشتيم بلکه اين امري فرهنگي است و نياز به باور مديران بالادستي در اين زمينه داريم.
* شيراز- ايرنا- وزير علوم، تحقيقات و فناوري گفت: طرح آمايش آموزش عالي بدون مشورت دانشگاهيان به ويژه روساي موسسه هاي آموزش عالي، تدوين و نهايي نخواهد شد و آنچه هم اينک در اين مورد تهيه شده در حد پيش نويس اوليه است.
* تهران- ايرنا- مراسم افتتاحيه سي و دومين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران با حضور دکتر حسن روحاني؛ رئيس جمهوري سه شنبه سوم ارديبهشت 98 (فردا) لغو و اين آيين با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار خواهد شد.
اخبار خارجي
**********
* شهرري- ايرنا- نخست وزير پاکستان گفت: خواهان تقويت روابط اقتصادي و فرهنگي با کشور ايران هستيم و در اين راه تلاش مي کنيم تا مردم دو کشور در آرامش زندگي کنند.
* بغداد- ايرنا- وزير بهداشت و محيط زيست عراق تاکيد کرد که تحريم هاي يکجانبه آمريکا بر روند همکاري هاي بهداشتي بين عراق و جمهوري اسلامي ايران اثر گذار نخواهد بود.
* تهران- ايرنا- وزارت خارجه کره جنوبي در واکنش به اعلام تمديد نشدن معافيت براي خريداران نفت ايران اعلام کرد که سئول در همه سطوح در حال مذاکره با واشنگتن براي تمديد معافيت خود از تحريم هاي آمريکا است.
* دمشق- ايرنا- مراسم ميلاد حضرت رقيه (س) دختر گرامي امام حسين (ع) پيشواي سوم شيعيان جهان با شکوه خاصي در حرم ايشان در شهر دمشق پايتخت سوريه برگزار شد.
* تهران- ايرنا- يک روزنامه صهيونيستي از وحشت مقام هاي اين رژيم پيرامون تعداد روزافزون نامزدهاي دمکرات رياست جمهوري آمريکا که وعده بازگشت به برجام مي دهند، خبر داد و از آن به «سناريوي کابوس سياسي» تعبير کرد.
* لندن- ايرنا- کارشناس مسائل نفتي تصميم واشنگتن براي تمديد نشدن معافيت براي خريداران نفت ايران را فرصتي توصيف کرد که مي‌توان با پشتوانه منابع غني و نيروي انساني عظيم آن را به قطب تبادل تهاتري انرژي و سرمايه‌گذاري روي انرژي‌هاي پاک تبديل کرد.
* تهران- ايرنا- خبرگزاري مرکزي کره شمالي به طور رسمي تاييد کرد که رهبر اين کشور به دعوت رئيس جمهوري روسيه به مسکو مي رود.
* تهران- ايرنا- امير کويت با تاکيد بر موضع کشورش در حمايت از فلسطيني ها، فلسطين را موضوع اصلي جهان عرب عنوان کرد و گفت که کويت از هيچ کوششي در دفاع از قدس و مقدسات آن دريع نخواهد کرد.
* تهران- ايرنا- معاون وزير خارجه پيشين آمريکا با بيان اينکه تحريم هاي ضد ايراني واشنگتن نتيجه اي ندارد ،گفت که ايران با ترامپ مذاکره نمي کند و منتظر پايان رياست جمهوري اوست.
* لندن- ايرنا- رئيس اتاق بازرگاني انگليس و ايران از تصميم واشنگتن براي تمديد نشدن معافيت براي خريداران نفت ايران عميقاً ابراز تاسف کرد و افزود: اين اقدام ها بسيار تهاجمي بوده اما در اهدافي که براي آن طراحي‌شده موفق نخواهد شد.
* دمشق- ايرنا- «فيصل مقداد» جانشين وزير خارجه سوريه تاکيد کرد که دمشق در برابر فشارها و محاصره ظالمانه و يکجانبه اقتصادي آمريکا و کشورهاي غربي با هدف شکستن اراده سوري ها خواهد ايستاد.
* تهران- ايرنا- رهبر جنبش انصارالله يمن اعلام کرد: طولاني شدن تجاوز نظامي به يمن تاثيري بر پايداري و ايستادگي ملت ما برابر متجاوزان نخواهد داشت.
* بيروت- ايرنا- کميته حمايت از مقاومت فلسطين دوشنبه شب در پايان نشست دوره اي خود بر ضرورت وحدت موضع فلسطين براي ناکامي معامله قرن تاکيد کرد.
* گرگان- ايرنا- سفير قزاقستان در ايران گفت که ايران اقتصادي ترين مسير کشورهاي آسياي ميانه و حوزه خزر به ويژه قزاقستان براي دسترسي به درياي آزاد بوده و با جديت پيگير استفاده از اين ظرفيت هستيم.
* تهران- ايرنا- سفير پيشين فرانسه در آمريکا اعلام کرد که طرح صلح آمريکايي موسوم به معامله قرن به احتمال 99 درصد شکست خواهد خورد.
* تهران- ايرنا- سفير پيشين آمريکا در سازمان ملل که به گفته برخي رسانه هاي به دليل بي آبرو کردن ترامپ در نشست شوراي امنيت مجبور به استعفا شد، از اقدام واشنگتن براي لغو معافيت خريداران نفت ايران تشکر کرد.
* بغداد- ايرنا- وزير بهداشت و محيط زيست عراق گفت که دو کشور ايران و عراق درصدد ترسيم نقشه راه همکاري بهداشتي بين همديگر هستند.
* مسکو- ايرنا- وزارت امور خارجه روسيه اعلام کرد که وزيران امور خارجه جمهوري اسلامي ايران و روسيه در خصوص طيفي از مسائل از جمله توافق هسته اي موسوم به برجام و نشست آتي تروئيکاي آستانه براي حل و فصل بحران سوريه گفت وگو کردند.
* بيروت- ايرنا- سيد حسن نصرالله دبير کل جنبش حزب الله لبنان با بيان اينکه لغو معافيت نفتي ايران بازار اين محصول استراتژيک را تحت تاثير خواهد داد، گفت : قيمت نفت افزايش مي يابد و آمريکا اين موضوع را خوب مي داند.
شبد**1953**1379
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

مهرداد بذرپاش  وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: توسعه ناوگان هوایی با هدف ارائه مطلوب به مردم  در صدر اولویت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

وی افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان حامل پرچم کشورمان و با در اختیار داشتن تجربه بسیار گران‌قدر و ارزشمند در خدمتگزاری به مردم در صنعت هوانوردی، یک افتخار ملی است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه ناوگان باید در صدر اقدامات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  باشد، گفت: ایران ایر با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می‌تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

بذرپاش در ادامه این نشست با تاکید بر قرار گرفتن برنامه اصلاح و ارتقای سطح خدمات به مسافران در صدر اولویت‌های ایران ایر اظهار کرد: مردم باید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" همواره خاطره خوش در ذهن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بخش‌های تهیه بلیت، خدمات پذیرایی، کاهش تاخیر پروازها و خدمات فرودگاهی بر میزان رضایتمندی مسافران بسیار تأثیرگذار است، گفت: ایمنی اصلی‌ترین اولویت ما در صنعت هوانوردی است و ذره‌ای قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: رسیدگی به معیشت کارکنان خدوم و شریف "هما" شامل خلبانان، نیروی فنی و پشتیبانی در صف و ستاد با نگاه متفاوت دنبال شود و از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

بذرپاش افزود: مولدسازی دارایی‌ها و بهینه کردن منابع جزو لاینفک اقدامات "هما" است و ارتقا خدمات از مسیر بهره‌ور شدن منابع اتفاق می‌افتد. همچنین از روش‌های مدیریت مشارکتی و استفاده از تمام ظرفیت‌های "هما" برای اداره هرچه بهتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور نیروهای متخصص و متعهد باید سیستمی جهت به‌کارگیری توانایی و مشارکت آنها در مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" طراحی شود.

وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با کمک این شرکت‌ها می‌توان راهکارهای سریع و کاربردی برای برطرف‌کردن مشکلات پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال