Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:22:35 GMT

جذب تسهیلات افزایش مکانیزاسیون دلیجان 2 برابر شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۳۰۸

جذب تسهیلات افزایش مکانیزاسیون دلیجان 2 برابر شد

« سعید برجی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پارسال هشت میلیارد و 790 میلیون ریال تسهیلات برای افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان جذب شد در حالی که سال قبل از آن، چهار میلیارد و 77 میلیون ریال جذب شده بود.
وی بیان کرد: تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون جهت خرید تراکتور و ادوات کشاورزی در سال گذشته به بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی دلیجان گفت: این میزان تسهیلات برای خرید 15 دستگاه تراکتور(13 دستگاه تراکتور زراعی و 2 دستگاه تراکتور باغی) و 15 دستگاه اداوت کشاورزی ترزیق شده است.
برجی افزود: افزایش وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی موجب افزایش کمی و کیفی تولید محصولات و کسب درآمد مالی بیشتر کشاورزان می شود.
وی ادامه داد: مکانیزاسیون باعث افزایش توان در عرصه های مزارع و باغ ها شده و علاوه بر آن به تقویت کیفیت، کاهش ضایعات و اقتصادی تر شدن تولید می انجامد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی 50 هزار نفر جمعیت دارد و گندم، جو، ذرت علوفه ای و سیب زمینی از مهمترین محصولات تولیدی این خطه است.
7277/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان مرکزی بخش کشاورزی جهاد کشاورزی درآمد سیب زمینی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش تولید خرما با گرده افشانی نخیلات در فسا
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور