Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: در ادامه همدلی و کمک‌های هنرمندان کشور در خصوص کمک به سیل زدگان در اقدامی خیرخواهانه گروه رستاک با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان یکشنبه ۸ اردیبهشت ۹۸ در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در محل سالن شماره ۱ پردیس سینمایی بهمن سنندج به روی صحنه می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اعلام آمادگی گروه رستاک برای حضور در سنندج بدون یک ریال هزینه، حوزه هنری استان کردستان نیز به صورت رایگان سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج را در اختیار این گروه قرار داد و مقرر شد که تمامی درآمدهای ناشی از فروش بلیت در این دو اجرا به سیل زدگان کشور اختصاص می‌یابد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته این گروه روز یکشنبه در دو سانس برنامه خود را اجرا خواهد کرد و خوشبختانه قرار است که ترانه‌های در خصوص اقوام مختلف کشورمان در این کنسرت اجرا شود.

مرادی در خصوص اقدامات صورت گرفته هنرمندان استان جهت کمک به سیل زدگان، گفت: هنرمندان همواره به عنوان گروه‌های مرجع و تأثیرگذار در زمان‌های مورد نیاز پا به عرصه نهاده و درجهت کمک به حل مشکلات و معضلات به صورت‌های مختلف فعالیت نموده‌اند.

وی عنوان کرد: در حادثه سیل اخیر نیز هنرمندان استان تلاش نمودند تا با برگزاری برنامه‌های مختلف همدردی خود را اعلام و گوشه‌ای از مشکلات باوجود آمده برای هموطنان را مرتفع نمایند که در یک اقدام خیرخواهانه و در طرح ملی سیلِ مهربانی تعداد ۳۷ اثر از هنرمندان مطرح استان در تهران به حراج گذاشته شد و تمامی درآمد آن به سیل زدگان اختصاص یافت.

مرادی افزود: اجرای ارکستر فیلارمونیک کردستان در سنندج اقدام دیگری بود که صورت گرفت و تمامی درآمد حاصله طی دو فیش به حساب‌های اعلامی جمعیت هلال احمر استان و کمیته امداد امام (ره) واریز تا در امور مربوط به سیل زدگان هزینه گردد.

وی ادامه داد: درآمد حاصل از فروش یک روز اجرای نمایش نگاهمان می‌کنند به کارگردانی مازیار قبادی و نمایشگاه تجسمی هنرمندان استان بخش دیگری از حمایت‌های هنرمندان استان بوده که تمامی این فعالیت‌ها با حمایت و نظارت کامل حوزه هنری استان کردستان صورت گرفته است.

وی با دعوت از مردم استان کردستان به ویژه خیرین جهت شرکت و همراهی با این اجرای موسیقی، گفت: در این برنامه علاوه بر اختصاص تمامی درآمد ناشی از فروش بلیت این کنسرت در مراسم گل‌ریزان دیگر کمک‌های مردمی نیز جمع‌آوری و به صورت مستقیم در جهت جبران بخشی از خسارت‌های وارده به مردم مناطق سیل زده
اختصاص خواهد یافت.

مرادی گفت: علاقه مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به صورت اینترنتی با مراجعه با سایت پارس بلیت به آدرس www.parsbelit.com , و یا حضوری به فروشگاه آدم برفی و گیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج مراجعه نمایند.

کد خبر 4597663

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه رستاک حوزه هنری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد شهباز گهرویی گفت: فرآیند انتخاب چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی، چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویداد‌های روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیدا‌ها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می‌شود.

رئیس حوزه هنری خوزستان بیان مرد: آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود