Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: سیل و بارش های اخیر 232 میلیارد ریال به راه های ارتباطی و ابنیه فنی استان خسارت وارد کرد.

«احمد مرزبان» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 49 طرح عمرانی در حال ساخت استان مرکزی بر اثر بارش های زیاد آسیب دیدند.
وی اظهار داشت: 217 کیلومتر از راه های فرعی و روستایی، 43 کیلومتر راه های اصلی و تعداد 265 ابنیه فنی بر اثر سیلاب دچار آسیب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، میزان خسارت وارده به زیرسازی را 111 هزارمیلیون ریال، روسازی 25 هزار میلیون ریال و ابنیه و پل ها را 95 هزار 800 میلیون ریال اعلام کرد.
مرزبان افزود: بیشترین خسارات در جاده خمین - الیگودرز به مبلغ 17 هزار و 500 میلیون ریال و پس از آن جاده لوزدر بخش کمره، جاده سکانه بخش کمره خمین، جاده خمین - محلات و محور زیرآب در شهرستان محلات برآورد شده است.
وی اظهار داشت: بیشترین خسارت وارده به راه های ارتباطی در شهرستان خمین 59 هزار و 500 میلیون ریال، اراک 37 هزار و 500 میلیون ریال، تفرش 36 هزار و 400 میلیون ریال، ساوه و زرندیه 34 هزار میلیون ریال، محلات 19 هزار و 800 میلیون ریال، کمیجان 18 هزار و 300 میلیون ریال، شازند 14 هزار و 600 میلیون ریال و فراهان 12 هزار میلیون ریال است.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان در قلب کشور قرار دارد.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه روستایی است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کند.
6991/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه و شهرسازي سيل98 استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور