Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:08:56 GMT

461 هزار قلم داروی قاچاق در اردبیل کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۵۶۰

461 هزار قلم داروی قاچاق در اردبیل کشف شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 461 هزار و 545 قلم انواع داروی قاچاق دپو شده در شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، سردار هوشنگ حسینی گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیگیری تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپوی تعداد قابل توجهی دارو در یک باب منزل مسکونی در محله سلمان آباد اردبیل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه صحت گزارش های دریافتی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی برای پلیس محرز شد، افزود: پس از هماهنگی قضایی و تشکیل تیم های عملیاتی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به آدرس منزل مسکونی اعزام و موفق شدند در بازرسی های به عمل آمده این میزان داروی قاچاق را کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه داروها به صورت قاچاق و با هدف توزیع خارج از شبکه دپو شده بود، گفت: ارزش این داروها سه میلیارد ریال است.
سردار حسینی تشریح کرد: با تشکیل پرونده کشفیات به دست آمده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.
اردبیل یکی از استان های امن کشور است که 70 درصد قاچاق کالا و 61 درصد سرقت ها در این استان کشف می شود.
6018/ 1257

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ناجا دارو اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق چوب در پارسیان

 سرهنگ محمد رستمی  فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

 وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط گردید و در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه