Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:54:33 GMT

پیام تبریک پرویز داودی به سردار سرلشکر جعفری

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۹۰۷

رویز داودی، رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری ، انتصاب وی را به عنوان فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز داودی، رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری ، انتصاب وی را به عنوان فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی مجمع، متن پیام به شرح زیر است:

بردار گرامی سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
سلام علیکم،
احتراماً حسن اعتماد مقام معظم رهبری در انتصاب جنابعالی به فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را که بیانگر توانمندی و مراتب بالای تعهد و اخلاص جنابعالی است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون آن برادر ارجمند را تحت عنایات حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و در سایه رهبری مقام معظم رهبری مد ظله العالی خواهانم.

 

پرویز داودی
عضو مجمع و رئیس دفتر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام راموس برای رئالی‌ها

سرخیو راموس در پیامی قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، قهرمانی رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا قطعی شد. شکست عجیب بارسلونا در دیدار برابر ژیرونا باعث شد رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا قهرمانی خود را نهایی کند.

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید که در فصل جاری برای سویا به میدان رفته است، با منتشرکردن پیامی قهرمانی رئالی‌ها را تبریک گفت. او در این پیام نوشت: تاریخ‌سازی رئال مادرید را تبریک می‌گویم. این سی‌وششمین قهرمانی است.

سرخیو راموس سال ۲۰۲۱ رئال مادرید را بعد از سال‌ها ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. او دو فصل برای تیم پاریسی به میدان رفت و در تابستان قبل به سویا برگشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • شهر قم غرق در عزا و ماتم شهادت رئیس مذهب جعفری+ فیلم و عکس
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی