Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:14:58 GMT

جشن پیوند آسمانی ۲ زوج سیل‌زده در اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۹۳۱

جشن پیوند آسمانی ۲ زوج سیل‌زده در اهواز برگزار شد

جشن ازدواج دو زوج سیل‌زده خوزستانی با مشارکت بخش‌های مختلف در اردوگاه اسکان سیل‌زدگان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جشن ازدواج دو زوج سیل‌زده خوزستانی با مشارکت بخش‌های مختلف در اردوگاه اسکان سیل‌زدگان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشن ازدواج باهمه رنج و سختی مردم سیل‌زده باعث شده تا بار دیگر خنده بر لبان مردم جاری شود و آن را بهانه‌ای برای شادی قرار دهند.

بنا به گفته سهام حردانی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان خوزستان این دو زوج بنا بود که زودتر مراسم جشن خود را برگزار کنند اما باتوجه به سیل اخیر به تأخیر افتاد.

وی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان با مشارکت استانداری، خیرین و بخش‌های مختلف به برگزاری جشن ازدواج دو زوج سیل‌زده خوزستانی اقدام کردند. برای این زوج‌ها سفره عقد، جهیزیه و سفر به مشهد مقدس تدارک دیده شده است.

جشن پیوند آسمانی زوج سیل‌زده در اهواز برگزار شدعروسی 8 زوج جوان در منطقه سیل‌زده چم‌مهر ماندگار شد؛ نشاط معنوی در مناطق سیل‌زدهازدواج دو زوج سیل‌زده کمپ اسکان اضطراری خوزستان+تصویر

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان خوزستان از اسکان 110 نفر از سیل‌زدگان استان در 28 چادر در سالن ورزشی در ورزشگاه تختی اهواز خبرداد.

به گزارش تسنیم،  پیش از این نیز جشن ازدوج چندین زوج‌ سیل‌زده دیگر در محل اسکان اضطراری برگزار شده بود و با استقبال و حمایت خود سیل‌زده همراه بود و باعث شده خنده بر لبان آنها جاری شود.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد