Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جمالی نژاد، گفت: این بخشنامه در اجرای مصوبات اولین جلسه کمیته بازسازی و نوسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده ابلاغ شده و از استانداری‌ها خواسته شده تا ضمن ابلاغ آن به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها،نظات لازم بر حسن اجرای آن را به عمل آورند و گزارش مشخصات پروانه‌های صادرشده به تفکیک شهر و روستا را به دبیرخانه این کمیته ارسال تا دولت متعاقباً در حساب‌های فی مابین (رد دیون) برای جبران آن اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به دستور رئیس جمهوری در جلسه هجدهم فروردین ماه هیأت وزیران، برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از توان همه نیروها و نهادهای عمومی غیر دولتی در بازسازی و تسهیل و تسریع در فرایندهای اجرایی و اداری مرتبط با آن مورد تاکید است.

جمالی نژاد افزود: در زمینه صدور پروانه برای بازسازی و نوسازی ساختمان‌های آسیب دیده از سیل از استانداری‌ها خواسته شده که به احراز سکونت آسیب دیدگان، رعایت مفاد طرح‌های موجود توسعه شهری و روستایی و طرح‌های ضربتی ساماندهی و جابجایی سکونتگاه‌های متأثر از سیل، رعایت دقیق محدوده‌های خطر و حریم و بستر رودخانه‌ها ومسیل ها و اعمال ضوابط و مقررات ملی ساختمان توجه لازم داشته باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیل شهری و روستایی دولت سیل شهرداری شهری و روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند

شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفسنجان در کارگروه اشتغال در محل فرمانداری رفسنجان که با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: سامانه ملی رصد اشتغال از امروز سه شنبه باز شده است و متقاضیان جویای کار می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات و مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق سهمیه اشتغال اداره خود در این سامانه اقدام کنند.

شریفی بیان کرد: یکی دیگر از موارد مربوطه در حوزه اشتغال کمبود نیروی مهارت دیده در حوزه‌های مختلف صنایع و معدن است که قرار شد مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در خصوص آموزش نیرو‌های مورد نیاز صنایع و معادن تدابیر لازم را به کار بگیرد و اقدامات لازم را در خصوص تأمین نیروی مهارت دیده انجام و نیروی مهارت دیده تحویل جامعه دهد.

وی تصریح کرد: کمبود نیروی تخصصی در زمینه‌های برق، مکانیک، حفاری و ... به شدت در صنایع و معادن احساس می‌شود و امیدواریم در این حوزه بتوان گام‌های موثری برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • فتوایی که درباره اگزوز خودرو صادر شد!
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند