Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:34:42 GMT

بارش برف بهاری در برخی از مناطق شیروان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۹۹۶

بارش برف بهاری در برخی از مناطق شیروان آغاز شد

بجنورد- ایرنا- بخشدار سرحد شیروان گفت: بارش برف بهاری در دهستان جیرستان و منطقه گردشگری گلیل در بخش سرحد این شهرستان از صبح روز سه شنبه آغاز شده، و هم اکنون هم ادامه دارد.

علی قویدل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سرد شدن دمای هوا نسبت به روزهای گذشته در این مناطق و بارندگی های مناسب چند روز اخیر در بخش سرحد اظهار داشت: هم اکنون تمامی مسیرها باز است و مشکلی در تردد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: طی 24 ساعت گذشته میزان بارندگی در شیروان 3 میلی متر و در روستای کوسه بخش سرحد شهرستان 1.1 میلی متر بوده است.
هادی هادی زاده اظهار داشت: در این مدت کمینه دمای برخی مناطق این شهرستان 3 درجه سانتی گراد و بیشینه آن 16 درجه سانتی گراد بوده است.
وی گفت: طی امروز و فردا بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و مه پیش بینی شده است که در لحظات صبحگاهی روزهای چهارشنبه تا جمعه صبح دمای هوا سردتر از روزهای گذشته پیش بینی خواهد شد.
شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش برف شيروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان

در پی بارش‌های سیل‌آسا در استان یزد در بسیاری از شهرستان‌ها و نقاط استان سیل جاری شد، به زیرساخت‌های جاده‌ای استان خسارت زد و شش محور استان نیز مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، باران‌های سیل‌آسای روز و شب گذشته در بیشتر مناطق استان یزد، سبب بروز سیل در بیشتر مناطق شده و سبب مسدودی راه‌ها و خسارت به زیرساخت‌ها شده است؛ این بارش‌های رگباری هم‌اکنون در شهر یزد و بسیار از مناطق استان در حال وقوع است.

هواشناسی استان یزد از تداوم بارش‌ها تا فردا خبر داد و اعلام کرد که تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است و مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.

جاری شدن سیل در جاده خضرآباد استان یزد سیل روستای هامانه دهستان کذاب جاری شدن سیل در محدوده پروژه باند دوم یزد طبس

کد خبر 747477

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • آغاز کشت بهاره به لطف باران‌های بهاری در شهرستان زیرکوه
  • سامانه بارش‌زا بهاری در راه اصفهان / هوا ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است