Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:13:51 GMT

زولا: به ساری توهین شده و او خیلی عصبانی است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۱۱۸

زولا: به ساری توهین شده و او خیلی عصبانی است

بعد از درگیری‌های بازی برنلی و چلسی که در وقتهای اضافه به اخراج سرمربی چلسی منجر شد، ساری در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر نشد تا دستیارش زولا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیروز به مصاف برنلی رفت تا دیدار پرتنش دو تیم در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 به پایان برسد. درگیری‌هایی که در این بازی بین بازیکنان و نیمکت دو تیم صورت گرفت در نهایت باعث شد ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی در وقتهای اضافه بازی از سوی داور اخراج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری بعد از بازی در کنفرانس خبری شرکت نکرد و دستیار او، جیان‌فرانکو زولا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

 

زولا به خبرنگاران گفت:" ماتوریتزیو خیلی عصبانی بود و ترجیح داد به اینجا نیاید. او از این بازی عصبانی است چون اخراج خود را بی‌دلیل می‌داند. به نظر من به او توهین شده و اخراجش توسط داور درست نبود".

 

دستیار سرمربی چلسی در ادامه گفت:" به نظرم از نیمکت برنلی به او چیزی گفتند. نپرسید که دقیقاً چه چیزی به ساری گفته شده. نمی‌خواهم در این باره بیشتر صحبت کنم. باید ببینیم در این مورد چه کار می‌توان کرد".

 

زولا در ادامه گفت:" ما این را می‌دانیم که این یک مسابقه فوتبال است و به خاطر هیجانی که در جریان بازی وجود دارد بعضی وقتها حرفهایی زده می‌شود. ولی ساری از چیزهایی که شنیده بود خیلی ناراحت بود".

 

دستیار سرمربی چلسی ادامه داد:" ماتوریتزیو در حالی اخراج شد که داشت به داور کمک می‌کرد که به بازیکنان‌مان بگوید سر جاهایشان برگردند. ولی داور بازی دچار سو تفاهم شد و او را اخراج کرد. ساری هم از این بابت خیلی عصبانی بود".

 

چلسی مائوریسیو ساری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏

به گزارش "ورزش سه"، فصل بد چلسی سه‌شنبه شب در ورزشگاه ‏امارات بدتر شد و آبی‌ها که در دربی لندن به مصاف آرسنال رفته ‏بودند با شکست تحقیرآمیز 5-0 بدرقه شدند. ‏

پوچتنیو، سرمربی چلسی، در پایان مسابقه اعتراف کرد که تیمش ‏بسیار بد بوده. تصاویر هوادار جوانی که فریاد زنان از بازیکنان چلسی ‏می‌خواست برای پیراهنی که به تن دارند بجنگد برای هواداران چلسی ‏به تصویر تلخ از روزهای تیره و تار تیم محبوب‌شان در این فصل ‏تبدیل شده است. ‏

روزنامه تلگراف امروز مدعی شد این باخت سنگین و تحقیرآمیز ‏پوچتینو را در یک قدمی اخراج قرار داده است. پیش از این گفته ‏می‌شود که مدیران چلسی به دلیل نتایج ضعیف قصد استفاده از ‏مربی آرژانتینی در فصل آینده را ندارد ولی تلگراف می‌گوید باخت ‏سنگین مقابل آرسنال آنقدر تلخ بوده که ممکن است مدیران چلسی ‏حتی تا آخر فصل منتظر نمانند. ‏

با اینحال روزنامه تلگراف خاطرنشان کرد که از منابع خود دریافته ‏مدیران رده‌بالای چلسی هنوز درباره اخراج پوچتینو به تصمیم نهایی ‏نرسیده‌اند ولی همین منابع گفته‌اند که در راهروهای چلسی ‏زمزمه‌هایی درباره اخراج او در روزهای آینده شنیده می‌شود. ‏

دیگر خبرها

  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)