Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@06:30:58 GMT

سفر روحانی به کردستان بازهم لغو شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۵۸۳

سفر روحانی به کردستان بازهم لغو شد

سفر رئیس جمهور به کردستان برای دومین بار در سال 98 لغو شد. به گزارش صدای ایران از فارس، در حالیکه شهر سنندج با بنرهای اطلاع‌رسانی سفر رئیس جمهوری به کردستان و دعوت از مردم برای استقبال از آقای روحانی «مزین» شده است، این سفر لغو شد.

در حالیکه قرار شد رئیس جمهور در فروردین‌ماه امسال به کردستان سفر کند آن زمان کنسل و به فردا (چهارشنبه) موکول شد که دقایقی قبل و برای دومین بار اعلام شد که سفر لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جدای از اینکه چند روز پیش، سفر رئیس جمهور به کردستان برای روز چهارشنبه قطعی اعلام شده بود، سطح شهر سنندج هم با بنرهای اطلاع‌رسانی، خیرمقدم به رئیس دولت و دعوت از مردم برای استقبال از آقای روحانی «مزین» شده است.

استاندار کردستان در جلسه شورای اداری استان در روز گذشته گفت: علیرغم همه محدودیت‌های مالی تصمیمات بسیار خوبی برای کردستان گرفته شده که خود دکتر روحانی آنها را اعلام خواهد کرد.

بهمن مرادنیا افزود: با توجه به مصوبات قبل از سفر می‌توانم بگویم با سفر رئیس جمهور قطار توسعه کردستان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

براساس آنچه در فضای مجازی، گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد، سفر رئیس جمهوری به کردستان به دلیل برنامه پیش‌بینی نشده لغو شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ ورود رئیس جمهور به سریلانکا

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با استقبال مقامات کشوری سریلانکا وارد این کشور شد.

دیگر خبرها

  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به سریلانکا