Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:29:11 GMT

اَمیرُ الزَّمان؛ انیمیشن جدید ملا باسم کربلایی برای بچه‌ها

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۶۰۶

اَمیرُ الزَّمان؛ انیمیشن جدید ملا باسم کربلایی برای بچه‌ها

‍‍‍‍‍‍

انیمیشن «اَمیرُ الزَّمان» با صدای ملا باسم کربلایی و با موضوع امام زمان (عج) منتشر شد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «اَمیرُ الزَّمان» عنوان انیمیشنی با صدای ملا باسم کربلایی از مداحان معروف کشور عراق است که در همین مدت کوتاه انتشار در فضاهای مجازی، مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نکات مهمی که در این اثر بکار گرفته شده، بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه جذاب و استفاده از طبیعت سرسبز و زیباست.

«اینکه دنیا با ظهور امام زمان (عج) سراسر نور و زیبایی خواهد شد، اینکه آن حضرت گرچه از دیده‌های ما پنهان هستند، اما همچون خورشید پشت ابر به عالم و آدم بهره‌های بسیار می‌رسانند و در میان مردم حضور دارند، اینکه آن حضرت ناظر بر اعمال ما هستند پس باید توجه به محضریت ایشان داشته باشیم، اینکه انتظار به معنای سکون و عدم حرکت و تلاش نیست و ...» از جمله موضوعاتی است که در این اثر مطرح شده است.

«شُکراً یا حسین(ع)» انیمیشنی با صدای ملا باسم کربلایی

 

کارگردان این اثر  عباس الیوسفی و شاعر آن شیخ مصطفى النصراوی است. کار ترجمه این انیمیشن را نیز گروه مترجمین باسم فارسی برعهده گرفتند.

گفتنی است از جمله آثار معروف این مداح، "شُکراً یا حسین(ع) "، تزورونی"،" لیش تأخر عباس"، "صلوات"، "ربنا صل علی احمد" است.

این انیمشین 5:54 دقیقه‌ای را در ادامه با زیر نویسی فارسی مشاهده می‌کنید:

R1410/P/S4,38/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ماه شعبان | شعبان المعظّم امام زمان (عج)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام زمان عج امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر شلوغ پلوغ

 از گذر زندگی این حیوانات در کنار هم، مسئولیت شهروندان در قبال شهر و جامعه آموزش داده می‌شد. همچنین ماجرا‌ها بر اهمیت ارزش‌های اجتماعی مثل کار گروهی، دوستی، شجاعت و مسئولیت‌پذیری تاکید داشت. قهرمان اصلی داستان‌ها گربه‌ای به نام «هاکل» و کرم کوچکی به نام «لالی» بودند. لالی بهترین دوست هاکل بود.

با این‌که با بچه گربه به مدرسه می‌رفت، اما کار‌های مخصوص بزرگسالان را انجام می‌داد؛ مثل کار در اتاق عمل بیمارستان و رانندگی. هرکدام از افراد این شهر وسیله نقلیه منحصربه‌فردی داشتند.

ماشین سیب‌شکل لالی، ماشین خیارشوری آقای فرامبل، هواپیمای تک‌موتوره آلمانی جنگ جهانی اول که زیر پای روباه خلبانی به نام «رودلف ون فلوگل» بود و .... «سرجوخه مورفی» را یادتان هست؟ یک پلیس موتورسیکلت‌سوار. آن‌قدر پایبند مقررات بود که شب‌ها هم با کلاه‌ایمنی به تختخواب می‌رفت.

«بنانا گوریله» عاشق موز و ساعت بود. روی هر دستش چند ساعت بسته بود و برای دزدی موز بار‌ها به زندان افتاده بود! و سگ شکاری به نام «بیلی» که با هاکل و لالی همکاری می‌کرد.

شهر شلوغ پلوغ (The Busy World of Richard Scarry) به معنای «دنیای شلوغ ریچارد اسکاری» محصول مشترک سال‌های ۱۹۹۷ ــ ۱۹۹۳ کانادا و فرانسه که توسط کمپانی «سینار انیمیشن» که اکنون «دی‌اچ‌ایکس مدیا» نام دارد و شرکت «فرانس انیمیشن» با همکاری «پارامونت سریال» ساخته شد. ماجرا‌های این مجموعه برگرفته از داستان‌های کتاب‌هایی به همین نام نوشته ریچارد اسکری، نویسنده و تصویرگر معروف کتاب‌های کودکان است.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • شهر شلوغ پلوغ