Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@11:15:16 GMT

بيانيه گام دوم انقلاب، نقشه راه مردم ايران است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۶۲۲

بيانيه گام دوم انقلاب، نقشه راه مردم ايران است

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان، بيانيه گام دوم انقلاب را نقشه راه مردم ايران خواند و گفت: همه قشرهاي مختلف جامعه بايد براي رسيدن به اهداف اين بيانيه با نقشه راه حرکت کنند.

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام علي خاتمي شامگاه دوشنبه در همايش تبيين بيانيه گام دوم انقلاب در شهرستان ايجرود افزود: اين بيانيه توسط رهبر معظم انقلاب که مجتهد جامع‌الشرايط و الگوي مسلمانان جهان است تبيين شده و نقشه راه 40 سال آينده جمهوري اسلامي ايران را نمايش مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: نبايد به اين بيانيه به عنوان يک شعار نگريست، بلکه بايد با قدرت تمام در جهت اجرايي کردن اهداف آن بود.
خاتمي خاطرنشان کرد: با الطاف و عنايت‌هاي الهي و حمايت مردم هميشه در صحنه در طول 40 سال گذشته اقدامات بسيار خوبي در کشور صورت گرفته و کشور به ‌رغم انواع توطئه‌ها و فشارهاي داخلي و خارجي از انواع آزمايش‌ها سربلند بيرون آمده و مسير ترقي، توسعه و پيشرفت را طي مي‌کند.
نماينده ولي فقيه در استان زنجان با اشاره به شرايط کشور در دوران ستمشاهي و طاغوت گفت: اقتصاد و سياست کشور در آن دوران در اختيار آمريکا بود و شاه بايد براي اجراي اهداف خود از آن کشور اجازه مي‌گرفت و کشور به‌صورت مستقل اداره نمي‌شد.
وي افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامي، مردم امور جامعه را به دست گرفته و کشور به‌صورت مستقل اداره مي‌شود و تمام پيشرفت‌هاي نظامي، هسته‌اي، پزشکي و علمي در سايه انقلاب اسلامي به دست آمده است.
امام جمعه زنجان ادامه داد: ظرفيت و استعدادهاي بسيار زياد و بالقوه‌اي در عرصه‌هاي مختلف کشور وجود دارد که بايد از آنها حمايت شود.
** بيانيه گام دوم انقلاب، محتواي بسياي غني دارد
فرماندار ايجرود نيز در اين همايش ضمن تبريک اعياد شعبانيه و هفته جوان گفت: استقبال بسيار زياد از بيانيه گام دوم انقلاب نشان از محتواي بسيار غني آن داشته و اين بيانيه، نقشه راه 40 سال آينده جمهوري اسلامي ايران است.
توحيد سليمي با تاکيد بر لزوم عملي شدن اهداف بيانيه گام دوم انقلاب در شهرستان ايجرود، افزود: اين بيانيه نقشه راه مردم و مسئولان است و بايد با تاسي از منويات رهبر معظم انقلاب در جهت تحقق اين امر گام برداشت.
وي با اشاره به دستاوردهاي 40 ساله نظام در شهرستان ايجرود خاطرنشان کرد: دستاوردها و اقدامات صورت‌گرفته بايد به مردم به‌خصوص قشر جوان بازگو شود.
** اشاره رهبري به جوانان است
امام جمعه زرين‌آباد نيز در اين همايش با اشاره به نقش مهم جوانان در اداره امور کشور گفت: اشاره ويژه رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين بيانيه يه به جوانان است.
حجت‌الاسلام محمدباقر مقدمي با تاکيد بر لزوم بها دادن به قشر جوان، افزود: طبع جواني بسيار پاک و حق‌پذير بوده و اين روحيه، جوانان را در برابر حق، تسليم‌پذيرتر مي‌کند.
وي اظهار داشت: بايد در کنار نيروي جواني از علم و تجربه پيشکسوتان نيز به اندازه کافي بهره‌مند شد.
به گزارش ايرنا به مناسبت هفته جوان در پايان اين مراسم از جوانان برتر و نمونه شهرستان ايجرود در حوزه‌هاي مختلف تجليل شد.
بيانيه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ايران همزمان با 22 بهمن 97 و به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و در 7 محور و با 7 توصيه از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي صادر شد.
9556/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما ورود هیچ یک از بازرسان آژانس به ایران را ممنوع نکردیم و هم‌اکنون هم بیش از ۱۳۰ نفر از بازرسان آژانس مجاز هستند که برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی درباره سفر گروسی به تهران گفت: ما درباره مسائل پادمانی با شکلی که وضع شده همواره در حال تعامل و گفتگو با آژانس بوده‌ایم و این مسائل از زمان آغاز تاکنون پیرامون 4 مکان بوده که 2 مکان آن حل و فصل شده و درباره 2 مکان دیگر در حال تبادل نظر هستیم.

اسلامی ادامه داد: امیدواریم با توجه به اینکه از نظر جمهوری اسلامی ایران بیانیه اسفند 1401 همچنان پابرجا است و ما در چارچوب آن بیانیه تعامل داریم، تعامل ما با آژانس ادامه پیدا کند.

وی افزود: البته کارشکنی‌هایی توسط جریان مخربی که علیه برنامه هسته‌ای ایران کار می‌کردند علیه این بیانیه وجود داشته و بیانیه مذکور  را تحت الشعاع قرار داده است و در پایدار بودن این بیانیه تشکیک به وجود آورده اما  ما مذاکراتی را با آقای گروسی خواهیم داشت و مطمئن هستیم که این رفت و آمدها و گفت‌وگوها کمک به رفع این ابهامات کند و در چارچوب پادمان روابط ایران با آژانس تقویت شود. 

اسلامی خاطرنشان کرد: ما ورود هیچ یک از بازرسان آژانس به ایران را ممنوع نکردیم و هم‌اکنون هم بیش از 130 نفر از بازرسان آژانس مجاز هستند که برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند و  بر همین اساس هم بازرسی‌های آژانس در چارچوب پادمان از سایت‌های ایران در جریان است. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • حضور ۱۳۰ بازرس آژانس در ایران
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است