Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@06:34:26 GMT

نمایشگاه عکس Loung در شهر جهانی یزد برپا شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۷۰۳

نمایشگاه عکس Loung در شهر جهانی یزد برپا شد

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، نمایشگاه لنگ شامل ۲۳ قطعه عکس رنگی که در شهر استانبول ترکیه تهیه شده در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و به صورت قاب شاسی است در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

آثار نمایشگاه با نگاهی به کودکان خیابانی شهر استانبول که از سراسر دنیا به این شهر می‌آیند تا هنر خود را برای کسب و کار و آرامش روح مردم حاضر در این شهر به نمایش بگذارند، با نمادی از شهر یزد که ترکیبی مفهومی با پوشاندن ساز برای بیان محدودیت موسیقی در ایران را پدید آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است: مستند صحنه سبکی است که به بیان موضوع صاحب اثر بدون چیدمان و صحنه سازی، فقط با اضافه کردن یک نماد در قاب عکاس، مفهومی نمادین را رقم می‌زند.

محمد علی مقنی زاده دانش آموز سال دوم رشته فتوگرافیک و دارای اختراع و دو عنوان مقام کشوری عکاسی است.

عکاسی جز علایق اصلی او بشمار رفته و با دقت و فراگیری مطالب دو دوره عکاسی پروژه گرا توانسته است سبک مستند صحنه را بخوبی فرا بگیرد و با بیانی اندیشمندانه به مفهوم کم توجهی موسیقی خیابانی در شهر یزد اشاره کند بطوری که نوازنده ساز با نمادی از شهر جهانی یزد عجین شده و عکس به بیان این محدودیت می‌پردازد.

این نمایشگاه نمایشگاه از امروز تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ هر روزه صبح و عصر ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۱ در گالری گنجینه فرهنگ و هنر شهر جهانی یزد پذیرای علاقمندان به هنر و عکاسی است.

گالری گنجینه فرهنگ و هنر شهر جهانی یزد، در خیابان قیام میدان خان واقع شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه فرهنگ و هنر کسب و کار موسیقی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • ۱۳ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • آیین تقدیر از مقام معلم در مدارس فسا برپا شد
  • چرا باید انسان‌ در «عکس‌های منظره‌» باشد؟
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران