Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@18:59:52 GMT

بهروز یاری و طعنه‌های صریح به رسول خادم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۸۰۸

به گزارش پارس نیوز، 

بهروز یاری ملی پوش سابق کشتی ایران که بارها پشت خط برادران خادم مانده بود و البته اعتقاد دارد بارها حقش در این رقابت خورده شده است.

او این بار در روزهایی که به انتخابات کشتی نزدیک می شویم ، از رسول خادم انتقاد کرده و به او طعنه زده است که مرد پشت پرده امیر خادم و بنی تمیم است و احتمالا وارد میدان شده تا برای این ائتلاف رای جمع کند!

 

بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا ؟
نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی 
سنگدل زین زودتر میخواستی حالا چرا ؟
زود تر از این ها منتظر ورود رسول به برنامه های علنی انتخابات فدراسیون کشتی که در دهه سوم خرداد برگزار خواهد شد بودم ، بواقع رسول با این حرکات تاکتیکی راه درست را بر خود بسته و باعث انسداد رگهای حیاتی ورزش کشتی ، این موهبتی که همه ما وامدار آن هستیم ، خواهد گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم سال گذشته وقتی وزیر نفت گفت هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی نداریم، تمام ملت متوجه شدند که در سال نود و هشت هم بنزین گران خواهد شد و هم سهمیه بندی . وقتی حمید بنی تمیم در مصاحبه اخیر عنوان کرد " هنوز با امیر خادم ائتلاف نکرده ام" جامعه کشتی فهمیدند که این اتفاق میمون خواهد افتاد .

زمانی که در نشست مطبوعاتی امیر خادم با ارباب جراید وی تلویحاً حضور حمایتی رسول را در امر انتخابات و لابی کردن وی به نفع برادر بزرگتر را نه تنها کتمان بلکه ابراز نمود . به واقع خیلی زود تر از این ها منتظر ظهور رسول بودم اما تاخیر وی هیچ خللی در سیاست کاریش بوجود نیاورد . حالا پازل بازی سیاسی انتخابات ریاست فدراسیون دارد نمایان میشود .

حد اکثر تا دو هفته آینده حمید بنی تمیم از حضور در کورس انتخابات فدراسیون آینده به نفع امیر انصراف خواهد داد . رسول هم که در دوران حضور در فدراسیون به دلیل مشغله های فراوان مربوطه کمتر در محافل عمومی حضور می یافت .( به عنوان مثال در مراسم ترحیم حاج محمود معزی پور و یا علیرضا سلیمانی حضور نیافت ) در روز های گذشته، برای شرکت در مراسم ختم فرزند نوباوه احد پازاج راهی اردبیل میشود . و پس از مدتها دوباره ارتباط تلفنی با تعدادی از هیئت های کشتی استانهای مختلف را سر لوحه امور قرار داده و از یکی سوهان خواسته و از دیگری باقلوا و قطاب و با هیئت سوم نیز در مورد سرمای سوزناک استان مربوطه تشریک مساعی نموده است...

مطمئن باشید که کار بدان راحتی که شما فرض کرده اید نخواهد بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ملی پوش ایران رقابت کشتی پشت پرده مرگ فدراسیون کشتی نفت قیمت حامل های انرژی بنزین مصاحبه جامعه انتخابات بازی فدراسیون کشتی قیمت حامل های انرژی کشتی مصاحبه ملی پوش پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است