Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه امسال باید اولویت ما شناسایی گلوگاه‌ها و دست انداز‌های مسیر تولید باشد، گفت: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان قاطعانه ایستاده است و دستگاه‌ها را نیز در برخورد با متخلفان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال این استان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رونق تولید گفت: در حالیکه وظیفه ما به عنوان مسئولان، آسیب شناسی و تسهیل کار تولیدکنندگان است بسیاری از تولیدکنندگان عملکرد مدیران را به عنوان مشکل خود عنوان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری گلستان افزود: وقتی مدیران بر عملکرد زیرمجموعه خود به اندازه کافی نظارت نمی‌کنند، برخی کارشناسان با اقدامات خود در مسیر تولید دست اندازی می‌کنند.

وی با بیان این که امسال باید اولویت ما شناسایی گلوگاه‌ها و دست انداز‌های مسیر تولید باشد، تصریح کرد: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان قاطعانه ایستاده است و دستگاه‌ها را نیز در برخورد با متخلفان حمایت می‌کند.

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر این که مدیران مکلف به نظارت هستند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی مدیرانی را که جریان‌های سوء در اداره‌های خود را گزارش نکنند به عنوان متخلف تحت پیگرد قرار می‌دهد.

هاشمیان در پایان اظهار کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال و ستاد اقتصاد مقاومتی استان امسال با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای کمک به رونق تولید استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان قضایی تولید نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز