Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- سخنگوي فراکسيون توليد و اشتغال مجلس شوراي اسلامي از تشکيل 9 کارگروه در راستاي تحقق شعار رونق توليد و تحول ساختاري براي ايجاد اشتغال در سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش ايرنا از خانه ملت، «غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي» امروز- سه شنبه- با تشريح نشست فراکسيون توليد و اشتغال مجلس گفت: نخستين نشست فراکسيون در سال 98 براي شناسايي موانع پيش رو و استفاده از تجربه هاي سال 97 و سنوات گذشته در جذب تسهيلات، افزايش بهره وري، استفاده صحيح از منابع و افزايش و تثبيت توليد و اشتغال در سال جاري برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به حضور 35 نفر از نمايندگان و روساي چهار بانک کشاورزي، کارآفرين، پست بانک و توسعه تعاون در اين نشست گفت: رئيس سازمان برنامه و بودجه در اين نشست ضمن ارائه گزارش اجمالي از برنامه توسعه و اشتغال در سال هاي 96 و 97، توضيحاتي درباره برنامه هاي دولت براي اشتغال، منابع تبصره 18 قانون در بودجه سال 98 و منابع صندوق توسعه ملي بيان کرد.
جعفرزاده ايمن آبادي اظهار داشت: براساس گزارشي که ارائه شد در سال 98 بايد بالغ بر 66 هزار ميليارد تومان از بدهي دولت با بخش خصوصي تهاتر شود.همچنين بايد تسهيلات ريالي صندوق به مبلغ 27هزار ميليارد تومان ارائه شود.
به گفته سخنگوي فراکسيون توليد و اشتغال،علاوه بر اين 67 هزار ميليارد تومان از محل بودجه کمک و تسهيلات قرض الحسنه از محل تبصره 16 پرداخت مي شود.
** در سال 97 ميزان تهاتر با بخش خصوصي 33 هزار ميليارد تومان بود
سخنگوي فراکسيون توليد و اشتغال مجلس به عملکرد سازمان برنامه و بودجه در زمينه توليد اشتغال در سال 97 اشاره کرد و گفت: در سال 97 ميزان تهاتر با بخش خصوصي 33 هزار ميليارد تومان بود و ميزان تقبل بخشي از سود تسهيلات براي اشتغال در سال 97 بالغ بر 887 ميليارد تومان پيش بيني شده است.
جعفرزاده ايمن آبادي ادامه داد: در سال 98 تهاتر براي ساخت 33 هزار واحد مسکوني روستايي با همکاري کميته امداد و بنياد مسکن صورت مي گيرد، ساخت اين تعداد واحد مسکوني مشوقي براي ايجاد اشتغال محسوب مي شود.
وي يادآورشد: امسال از شرکت هاي دانش بنيان حمايت خاص مي شود به طور نمونه شاهد افزايش 70 درصدي بودجه پارک هاي علم و فناوري و مراکز رشد هستيم.
سخنگوي فراکسيون توليد و اشتغال مجلس شوراي اسلامي افزود: در راستاي تحقق شعار رونق توليد و تحول ساختاري براي ايجاد اشتغال در سازمان برنامه و بودجه 9 کارگروه ايجاد مي شود.
سيام*3061*2021**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:

پیشرفت‌، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.
معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش, کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.
روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز 12 اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد