Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به امدادرسانی سازمان بسیج در استان‌های سیل‌زده گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان گفت: زیرساخت‌های شهرستان پلدختر آسیب جدی دیده‌است. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سردار پاشا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: با وجود بارش رحمت الهی و جاری‌شدن سیل در برخی استان‌های کشور مثل گلستان، خوزستان، مازنداران شاهد سیل حضور و اتحاد مردمی و ایثار بودیم خداوند را به‌سبب چنین مردمی شاکر و سپاس‌گزار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردمانی که امام خمینی (ره)مهر تأیید بر پرونده آنها زد و درباره آن‌ها فرمودند من با جرأت می‌گویم ملت ایران بهتر از ملت در عهد رسول‌الله(ص) در حجاز هستند، درود بر مردم قهرمان و شرافتمندی که از شرق وغرب به کمک هم‌وطنان خود شتافتند‌.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در روستای چم‌مهر شاهد حضور گروه‌های جهادی از سراسر کشور هستیم که به‌صورت سازمان‌یافته مشغول خدمات‌رسانی به مردم روستای چم مهر هستند، حضور گروه‌های جهادی مرهمی بر آلام این دیار است.

جهادگران بسیجی سمنان در منطقه چم مهر لرستان در حال خدمت‌رسانی هستندتشکیل کارگروه حقوقی بسیج اساتید برای پیگیری مسائل سیل‌زدگان خوزستانبسیجیان و پاسداران استان سمنان در اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» پیشتاز می‌شوند

وی بیان کرد: به لطف خداوند مردم ایران در چهل سالگی انقلاب در همه صحنه‌ها حضوری توأم با ایثار، گذشت ومهربانی دارند و حضور گسترده نیروهای جهادی هم یکی از برگ‌های زرینی است که در تاریخ ماندگار شد.

محمدی گفت: سازمان بسیج کشور همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات همزمان با بروز سیلاب در استان گلستان در این استان حضور پیدا کرد و بلافاصله بعد از حضور 12 روزه در گلستان به‌سبب بروز سیلاب در لرستان، شهرستان پلدختر و معمولان مستقر شدند.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرستان پلدختر آسیب جدی دیده خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کشور در استان‌های لرستان، گلستان، مازندران و خوزستان حضور دارد و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند، مرحله امدادرسانی در حال پایان‌یافتن است؛ هم‌چنین تیم‌هایی از کارکنان سازمان بسیج کنار جهادگران در روستای چم‌مهر حضور دارند که مشغول پاک‌سازی منازل مردم هستند و یک تا دو هفته آینده این کار ادامه دارد.

محمدی با اشاره به اینکه برابر تدبیر دولت منازلی که قابل سکونت است پاک‌سازی شود تا مردم بتوانند از آن به‌صورت موقت استفاده کنند اظهار داشت: از هم‌وطنان و کسبه در سراسر کشور درخواست می‌کنم هر نفر با یک کالا به کمک سیل‌زدگان بشتابید.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات گفت: گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و بومی سازی توانسته‌اند با محققین و اندیشمندان و جوانان ایرانی تحریم‌ها را بی‌اثر سازند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمیدرضا الله‌بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی به مناسبت روز کارگر با اشاره به اینکه اگر فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی و فعل توانستیم را به درستی صرف کنیم ما می توانیم بر تمام مشکلات کشور فائق شویم، اظهار داشت: ما از تمام کارگرانی که به صورت شبانه روزی تلاش مجاهدانه انجام می‌دهند تشکر کرده و آنها را رکن اصلی اقتصاد کشور می دانیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور ادامه داد:  جوانان ما، در گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و بومی سازی توانسته‌اند با محققین و اندیشمندان و جوانان ایرانی تحریم‌ها را بی‌اثر سازند.

الله‌بداشتی با  بیان اینکه تلاش  مجاهدانه سبب موفقیت می شود، افزود : امروز تفکر است که می تواند تشکر را هدایت کند و این  تفکر امروز کارساز شده است.

 وی با اشاره به اینکه امروز ما در کنارهم باید راهبرد سال را عملیاتی کنیم، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران تکلیف را بر مدیران کشور تمام کرد، امنیت شغلی به عنوان  فصل‌الخطاب این فرمایشات بوده است.

رئیس سازمان کارگری و کارخانجات کشور با توجه به اینکه توجه به کارگر به جهت اینکه ستون فقرات کشورند حائز اهمیت است، بیان کرد: امروز دست بر زانوهای خود گذاشته و ایستاده‌ایم و به دنیا فریاد می‌زنیم که ما می‌توانیم و در صنعت موشکی موفقیت داشته‌ایم به جهت شهید تهرانی مقدم و شهید حاج فاسم سلیمانی‌ها و دیگر شهدا را تقدیم کرده‌ایم.

 وی با بیان اینکه صنعت نیازمند خون دادن  و ابرو دادن دارد،گفت: حال کارگران باید بهتر شود البته مشکلاتی وجود دارد که باید با کمک مسئولین و خود مردم و کارگران این مشکلات برطرف شود.

الله‌بداشتی با اشاره به اینکه  با تمام دشمنی‌هایی کشورهای ظالم در برابر ما انجام داده‌اند با تمام قوا ایستاده‌ایم، افزود: جوانانی که با تفکر بسیجی و جهادی  خطوطی را که دشمن فکر نمی‌کرد هرگز  بتواند به تولید بینجامد جاری و تکمیل کرده‌ایم.

وی با توجه به اینکه هر زمان که متخصصین و‌متعهدین  پای کار آمدند ما توانستیم و کیانی که کشور خود را رها کردند و به دشمن پناه بردند قطعا زیان‌دیدگان هستند، بیان کرد: سپاه و بسیج در تمام تنگناها کنار مردم ماندند مانند زمان کرونا و سیل‌زدگی و حوادث طبیعی ما ماندیم و با تمام عشق به مردم کشور خود کمک کرده و خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران